Jeg blir overtidsGAL

Enilleh

Betatt av forumet
5 dager på overtid. I hele går gikk jeg med konstante ryggsmerter, venstre side. Kunne ikke helt forstå at dette kunne være rier. Dro inn på sykehuset, joda, det var rier, ifølge maskinen - 5 stykker på 10 minutter til og med. Og 2 centimeter åpning, sentrert og moden. Fikk fødestue, så dabbet det av. Etter det har det egentlig ikke kommet noe mer. Går med "småvondt" hele tida, ingenting takvis. I natt gikk slimproppen da, brunlig gugge, usj. Jeg håper på det er et godt tegn i mitt tilfelle. Føler jeg har venta lenge nok nå :P, og særlig med tanke på at min egen kropp lurte både meg og to jordmødre haha. Koooom nå, lille tulla mi <3

Da er det nok rett rundt hjørnet :-) Sender fødestøv i din retning, og krysser fingrene for at det skjer snart :-) lykke til!

Gode fødevibber sendes din vei! Får håpe det nærmer seg nå, høres virkelig sånn ut. Lykke til :D

Høres ut som det ikke er lenge igjen da, men skjønner godt at du er lei! Håper det tar seg skikkelig opp! :)

Alt har bare stoppet opp :P Åååå gurimalla, jeg kjenner hormonene (de slemme) snike seg på

Back
Topp