Jeg blir med!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
så får TR være TR. Har hatt stigende HCG etter tanta kom for en uke siden. Varte i ca 3 dager, to med spotting og en som ikke levna tvil om hvem som var på visitt.

Har bange anelser om at det ikke går veien, men kan jo ikke ta slike bekymringer på forskudd!

Fin julegave om enn litt veldig forvirrende mht tanta
 
så får TR være TR. Har hatt stigende HCG etter tanta kom for en uke siden. Varte i ca 3 dager, to med spotting og en som ikke levna tvil om hvem som var på visitt.

Har bange anelser om at det ikke går veien, men kan jo ikke ta slike bekymringer på forskudd!

Fin julegave om enn litt veldig forvirrende mht tanta
Blir spennende å følge deg! Ser ut som om vi har barn i samme måned/årstall<3 jeg hadde festeblødning forrige graviditet som ligna veeeldig på det du beskriver. Men krysser fingre og tær for deg!
 
Blir spennende å følge deg! Ser ut som om vi har barn i samme måned/årstall<3 jeg hadde festeblødning forrige graviditet som ligna veeeldig på det du beskriver. Men krysser fingre og tær for deg!

Jeg er veldig skeptisk til at dette går bra. Hadde to aborter mellom mine to så forventer på en måte et par humper i veien
Men må jo glede oss litt også, siste svangerskapet for min del så må ta det på godt og vondt
 
Kort besøk her :meh: hatt maks flaks denne jula. Lagt inn pga follikulærcyste som sprakk og medførte blødning i magen og samtidig konstanterert sannsynlig SA pga synkende hcg i blod :brb:

Slapp heldigvis å operere da :happy090
 
Kort besøk her :meh: hatt maks flaks denne jula. Lagt inn pga follikulærcyste som sprakk og medførte blødning i magen og samtidig konstanterert sannsynlig SA pga synkende hcg i blod :brb:

Slapp heldigvis å operere da :happy090

Kjipt.. God klem ❤️
 
Kort besøk her :meh: hatt maks flaks denne jula. Lagt inn pga follikulærcyste som sprakk og medførte blødning i magen og samtidig konstanterert sannsynlig SA pga synkende hcg i blod :brb:

Slapp heldigvis å operere da :happy090
Så utrolig leit! [emoji173] Stor klem sendes din vei [emoji170]
 
Kort besøk her :meh: hatt maks flaks denne jula. Lagt inn pga follikulærcyste som sprakk og medførte blødning i magen og samtidig konstanterert sannsynlig SA pga synkende hcg i blod :brb:

Slapp heldigvis å operere da :happy090
Ånei. Så kjedelig. Håper det klaffer fort for deg igjen og at lille spire sitter skikkelig da [emoji173]
 
Back
Topp