Jeg blir litt lei meg jeg..

Krøllo

Elsker forumet
Meg og samboeren min har jo gått ifra hverandre.

Og idag er han invitert på fest til felles venner av oss. Jeg ble ikke invitert... Kjenner jeg blir litt lei meg, selv om jeg har blitt kjent med de igjennom han, så er de jo blitt mine venner og, særlig damene til kameratene hans..

Kan hende de synes det er litt rart å be begge to om dere nettopp har gått fra hverandre?

Huff, ja.. Det er visst noe av det tøffeste når det gjelder samlivsbrudd. [:(] Kanksje de regner med dere har en annenhver helg løsning? Aner ikke, vanskelig å vite hva folk tenker... Min erfaring er desverre den at de som ikke står deg nærmest skyr deg som pesten når du har det tøft.

Kan du ikke be alle jentene til deg neste helg da? På tapas og singstar eller noe sånt?

Håper det går seg til for deg, du har min største sympati... [:(]

misforstå meg rett nå, men hadde det egentlig blitt noe særlig fest for dere to da a om han hadde invitert deg å?? ikke frekt ment på noen måte, men for å få hodet over på noe helt anna, å ha det gøy så er kanskje ikke xèn det man burde ha tilstede da?? bare en tanke. men skjønne veeeeeldig godt at du ble lei deg!!

Desverre så er det oftest sånt ved et samlivsbrudd.
Og damene til kameratene pleier som regel å holde seg på hans side då [&:]

Vet godt om det når det har skjedd samlivsbrudd i vennegjengen til mannen min [&:]

Jeg og han er gode venner, så vi kunne festet sammen. Men det jeg reagerer mest på er at der han er invitert har både han og jeg like mange venner. Så hvorfor er det han som skulle bli invitert og ikke jeg ?

Vanskelig å si hvorfor det er slik, men.
Hvem er det som har festen da? Venn av han eller deg?

er det en fest med invitasjon, eller kanskje han har snakket med de så har de sagt noe som: skal nu ha fest hos meg på lørdag. Må gjerne komme.
Så om du hadde møtt/snakket med de hadde de invitert deg og??

ORIGINAL: Fru H

Vanskelig å si hvorfor det er slik, men.
Hvem er det som har festen da? Venn av han eller deg?

Begge deler, det er en bursdag, der en av hans venner feirer sin bursdag med en av mine venner.

Skjønner at du blir lei deg! Men sånn er det jo desverre.. De mener nok ikke noe vondt med det..
Jeg ble lei meg da jeg og samboer ikke ble bedt i et festlig lag hos et vennepar av oss som vi ALLTID har bedt til oss!! Og det var med felles venner.. Vi har bedt de masse hit, men ALDRI er vi blitt bedt dit.. Blir kanskje ikke helt det samme.. Men det er vondt å føle seg ekskludert, selv om de kanskje ikke mener noe med det.. [&o]

Back
Topp