Jeg blir ikke klok på kroppen min? !

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg som hadde ett par dager som var fine og rolige etter jeg startet opp med antibiotika. Så Startet det opp med noe nytt i natt. Nå er disse sammentrekningene økt i styrke og jeg får enn slik kvelningsfornemelse hver gang, får ikke puste på en måte. De er vonde, men uregligmessige og helt andeledes enn de jeg har hatt siden uke 33. Er det dette de kaller maserier? Jeg kunne ønske min fødsel kunne startet med at vannet går jeg og så rier, mye lettere å forstå seg på da:) Hihi Noen som har opplevd lignende?

Ja, jeg har opplevd lignende. Vondt og trettende er det, og man kan ikke gjøre så mye annet enn å ta det rolig. Når du er i fødsel så vil du trolig ikke måtte fundere så mye på hva som skjer med deg, da er det så vondt at du forstår det.

Nedsig skrev:
Ja, jeg har opplevd lignende. Vondt og trettende er det, og man kan ikke gjøre så mye annet enn å ta det rolig. Når du er i fødsel så vil du trolig ikke måtte fundere så mye på hva som skjer med deg, da er det så vondt at du forstår det.

Jeg går nok rundt å er litt beskymret, for min fødsel startet opp med vannet som gikk sist gang. Ble undersøkt på sykehuset å det viste seg at jeg hadde rier verdt tredje minutt etter å ha ligget i registrering og hadde ikke veldig vondt før 8 cm, hadde ikke vannet gått hadde jeg født hjemme:p Denne gangen har jeg hatt veldig mye smerter og regligmessige alikevel har det vist seg at dette ikke var fødsel alikevel. Derfor er jo nok usikker og stoler ikke helt på kroppen lenger. Og forandringer liker vi ikke. :)

Jeg har hatt sånne kynnere/maserier i en evighet, men de gav seg på fredag.. en dag etter termin... hurraaa...

Snorkmaiden skrev:
Jeg har hatt sånne kynnere/maserier i en evighet, men de gav seg på fredag.. en dag etter termin... hurraaa...

Ja, det er jo da man virkerlig vill at de skal gi seg:p Hihi. Håper det starter opp igjen og den lille kommer snart:)

søteste skrev:

Snorkmaiden skrev:

Ja, det er jo da man virkerlig vill at de skal gi seg:p Hihi. Håper det starter opp igjen og den lille kommer snart:)

Ja, virkelig fornøyd nå, passer likso, heeeelt perfekt :P

Back
Topp