Jeg blir ikke frisk jeg...

jhygtfrdew

Gift med forumet
Har nå begynnt på tredje uka med bihuletrøbbel, sår hals og er forferdelig sliten.
Var til legen i går og fikk meg sykmelding.. Klarer ingen ting. Bare sofaliv. :anyone

Flere som sliter med sykdom?

Jeg har holdt på i 4 dager nå, måtte ringe jobben og si jeg ikke kunne komme idag...Ikke nok med bihule trøbbel men kvalem har og kommet snikende tilbake :/

Jeg har holdt på i 4 dager nå, måtte ringe jobben og si jeg ikke kunne komme idag...Ikke nok med bihule trøbbel men kvalem har og kommet snikende tilbake :/

Forferdelig slitsomt ihvertfall.. Håper det går fort over hos deg. Jeg er på 15. dagen i dag... Legen mente det var svangerskapsrelatert, da jeg aldri har vært syk så lenge før..

Kvalmen ja.... Grøsse... Var skikkelig kvalm i går, men i dag er jeg bare litt kvalm.. Så jeg håper at den blir bedre snart.

Har ikke vært så veldig plaga som enkelte andre. Har ikke kastet opp, men har endel dager da jeg virkelig er superkvalm, og må spise noe hele tiden for å få den vekk...

god bedring til dere, det er noen skikkelig kjipe halsvirus ute og går nå. :( det sa iallfall min lege når jeg var der igår. så må bare håpe dere snart blir friske :)

uff.... ikke noe greit :( ønske deg masse god bedring :)

Back
Topp