Jeg blir helt...

litlå

Gift med forumet
sliten og trøtt i denne varmen i  Stavanger... makter ikke å gjøre noen ting som helst.. føler svetten renner for hver meter jeg går... og selfølgelig så skal jo barnehagen til guttongen arrangere grillfest idag.. sukk... kunne klart meg uten det idag... [&:] trodde vi var ferdig med sommeren jeg, men nei da... den blomstrer jo for fullt nå.. 25 grader og greier.. om ikke mer... huff...

Vi har sol i dag vi også,men heldigvis litt kaldt. Eeeelsker å gå tur i regn,snø og uvær,puste inn skikkelig frisk luft[:D] Når høsten og vinteren setter inn er jeg mest ute,bare å kle seg godt[&:] 

Jeg er LEI av den varmen jeg også!!!! Nå vil jeg ha høst!!!!!!!!!! (helst uten horisontalt regn da..). Har aldri vært et sommermenneske i grunnen.

ORIGINAL: dua

Jeg er LEI av den varmen jeg også!!!! Nå vil jeg ha høst!!!!!!!!!! (helst uten horisontalt regn da..). Har aldri vært et sommermenneske i grunnen.

Signerer!
Samboern är uppe i Hammerfest på jobb og han har drit vær så han hade velat ha litt fin vær av oss, jag säger - send upp litt sol og ge oss høst! [;)]

Back
Topp