Jeg blir helt rørt

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
når jeg ser fødsler å de lille nurka... har sittet å felt noen tårer for meg selv idag...har sett noen episoder på 16 and pregnant på mtv.com

noen som blir lettere rørt disse dager?

hehe, ja jeg kan fint begynne å grine av ingenting!! [:D]

Eldstemann her på snart 6 år sa i dag: mamma jeg ryddet av bordet for deg jeg, man må gjøre det for kvalme mammaer! da fikk jeg tårer i øynene! [:)]

ORIGINAL: Wibe^

Eldstemann her på snart 6 år sa i dag: mamma jeg ryddet av bordet for deg jeg, man må gjøre det for kvalme mammaer! da fikk jeg tårer i øynene! [:)]

næmmen så søtt

Ja, jeg blir lett rørt og lei meg!
Såg på vg nett, bilder fra Afrika der et utmagret og sykt barn på sykehuset, som allikevel smilte og vinket til kamera mannen.. Da begynte jeg å grine! Det var helt grusomt trist bilde! Off, føler morsinstinktet allerede er på plass! Hadde lyst til å ta han med meg hjem.

ORIGINAL: Wibe^

ÅÅ så herligt! Det kan lyse opp hverdagen![:D]

ORIGINAL: Lille Mollå

Ja, jeg blir lett rørt og lei meg!
Såg på vg nett, bilder fra Afrika der et utmagret og sykt barn på sykehuset, som allikevel smilte og vinket til kamera mannen.. Da begynte jeg å grine! Det var helt grusomt trist bilde! Off, føler morsinstinktet allerede er på plass! Hadde lyst til å ta han med meg hjem.

ÅHH ja, da grein jeg så det holdt etter, det er mye fælt her i verden[:(][:(]

Så herlig av gutten din da Wibe

Back
Topp