Jeg blir hørt :)

fano

Gift med forumet
Jeg snakket jo med sykepleier om at jeg kanskje kunne øke dosen på sprøytene denne ganegn, for de andre gangene jeg har vært på uttak så har jeg fått ut 10-11 egg, men bare 6 har vært modne. Så kanskje om jeg øker dosen litt så kan jeg kanskje få utbytte av flere [:)] Legen har vurdert på nytt og jeg skal øke dosen fra start. Jeg pleier og gå på 187.5 hele veien, men nå skal jeg begynne på 225 de 2 første dagene og så gå ned til 187.5 fram til første ul, så dette blir spennende [:D] Gleder meg som en liten unge [:D]

Så bra! Det føles alltid godt når man blir tatt på alvor, selv om det er legene som egentlig skal ha peil. Det at de er litt lydhøre og ydmyke for forslag man har selv, gir i hvertfall jeg stjerne i boka for.

Ikke sant. Jeg har vært ganske bestemt på hva jeg vil og ikke vil i denne prosessen for jeg har jo tross alt vært der noen ganger nå og de kjenner meg jo litt. Man er jo nesten bare en rullebåndeffekt og alt går på vane, men jeg syns det da er flott at de faktisk setter seg ned og vurderer forslag man kommer med ja [:D] Hun sykepleieren er jo også fantastisk som står på for meg også, hun er bare så flott [:D] Håper dette gjør susen så jeg får utbytte av alle eggene [:D]

Oj, så spennende[:D]

Så bra! Håper det gjør så dere får flere modne egg[:)]

Så flott! Dette blir veldig spennende fano[:)][:)]

ORIGINAL: GunnElin

oi så spennende :) å så bra at du blir hørt :)
LYKKE TIL SNUPPA[:D][:D][:D]

*hmm da har jo jeg egentlig veldig lite jeg skal ha 112,5, er ikke det lite?* hmmm

sign[:)]

ORIGINAL: GunnElin

oi så spennende :) å så bra at du blir hørt :)
LYKKE TIL SNUPPA[:D][:D][:D]

*hmm da har jo jeg egentlig veldig lite jeg skal ha 112,5, er ikke det lite?* hmmm

Det er nok ikke lite siden det er første forsøk. De begynner lavt da og øker nok kanskje etterhvert, men det vil jo se hvordan du reagerer på medisinene først [:D]

så utrolig bra snuppa[:D][:D][:D]denne gangen skal det gå deres vei[:D][:D][:D]heier på dere[:D][:D]klem

Så flott Fano [:D]

Ja, jeg begynte vel på 75 IE i noen dager for så å øke til 112,5 IE på første forsøket, og jeg ble overstimulert liksom.. Så dosene er jo forskjellige fra person til person siden vi ikke er like [;)]

ORIGINAL: fano

Jeg snakket jo med sykepleier om at jeg kanskje kunne øke dosen på sprøytene denne ganegn, for de andre gangene jeg har vært på uttak så har jeg fått ut 10-11 egg, men bare 6 har vært modne. Så kanskje om jeg øker dosen litt så kan jeg kanskje få utbytte av flere [:)] Legen har vurdert på nytt og jeg skal øke dosen fra start. Jeg pleier og gå på 187.5 hele veien, men nå skal jeg begynne på 225 de 2 første dagene og så gå ned til 187.5 fram til første ul, så dette blir spennende [:D] Gleder meg som en liten unge [:D]

Hmmm... Men tror du det å øke dosen vil hjelpe på modningen? Jeg hadde tenkt at det hadde hatt mer for seg å gå et par dager lenger på medisiner... Eller kanskje begge deler? Lykke til i alle fall! [:D]

Fint å lese at du snart er igang igjen venen vår, denne gangen så må spiren bare sitte slik den skal.

Heier på deg[;)]

Back
Topp