Jeg blir gal...

jomfruen-82

Betatt av forumet
av å sitte å lese på BV!!![&:] Inbiller meg at jeg skal føde når som helst og at jeg selv kan sette i gang riene med alle kjerringrådene som står her inne. For hvert sekund jeg er her inne så stresser jeg og blir enda mer utålmodig. [:@]Tror jeg må ta meg en pause fra BV en stund nå, og innse at jeg faktisk IKKE har termin ennå!

Hø.. kjenner meg godt igjen i det du sier.
Kanskje det er det jeg må gjøre[8|]

Der traff du spikeren på hodet, gitt [:)] Ikke sunt å være innom her mer enn en gang for dagen, tror jeg. Sees i morgen, jenter.

Ja, er helt enig!! Jeg blir litt " hypokonder" av å være her jeg....leser om ditt og datt!! Tenker: " oi...kanskje har jeg det" Blir redd, leser enda mere......huff ikke bra!! Har tenkt mange ganger at jeg ikke skal sitte her altfor mye, men må liksom innom å lese litt når jeg har tid. Og tid har jeg jo mye av nå ettersom jeg går hjemme hver dag! Tror egentlig at jeg hadde hatt godt av å ikke lese så altfor mye. Når man i tillegg jobber i helsevesenet selv så kan man jo endel ting og det gjør det heller ikke lettere - hehe

Hihihi, nå er det en tims siden jeg skrev innlegget...men er her ennå.Avhengit tror jeg!!!!Pokker.Ikke lett å gå hjemme hele dagen nei.

Back
Topp