Jeg blir gal..!

Zoooove

Forelsket i forumet
No kommer det lys brun utflod IGJEN...
Hadde det før jeg fikk positiv test, da jeg fikk positiv, og etter jeg fikk positiv..
Så sluttet det..så kom det tilbake forrige uke...så sluttet det, og nå har jeg vært uten i over en uke, og i dag konmer det tilbake IGJEN...:(
Jeg har vært gravid én gang før, og dette endte i en ma i uke 9...da hadde jeg også brun spotting...blir gal!

Noen som har noen trøstende ord? Skal på ul om to uker, men er nå livredd for å få dårlig nytt! :(
 
Uffda :( er sikkert ikkje noe farlig, kan være eit lite blodkar som har sprukket under sex el noe men ikkje så betydelig at det er rødt. Vis du skjønner hva jeg mener :) sender deg varm klem <3
 
Jeg har spottet brunt siden noen dager før jeg testet positivt og gjør det fremdeles. 8+2 i dag og bankende hjerte på ul i går :)
 
Jeg blødde en del under første svangerskap grunnet sensitive slimhinner. Kunne ikke engang nyse før det kom blod. Masse lykke til, håper det er ufarlig spotting :)
 
Tusen tusen takk for oppmuntring!! :D hjelper veldig! Får bare håpe og tro! :) blir godt å få ul og i det minste få en avklaring da :)
 
Back
Topp