Jeg blir gal!!

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg er ikke veldig kvalm men små kvalm store deler av dagen og sulten konstant. Det er ikke mye matvarer jeg har lyst på og når jeg spiser det en gang eller to så har jeg ikke lyst på det lengre!!
Spiser jeg det da blir jeg dårlig! Kjempe lett altså!!!

En positiv ting er at jeg kaster opp om jeg smaker på godterier :) Jeg kjøpte meg en frappe i forgårs som kom rimelig fort opp gitt!

Haha.. Akkurat sånn har jeg det også. Helt forferdelig!
Matlyst er like null og så er man kvalm i tillegg. Men bare små kvalm. Jeg spyr somregel en gang om morningen. Men de siste dagene har jeg tvungen meg selv til å spise litt og regelmessig. Og det har klart å holde kvalmen rimlig i sjakk :)

Ikke spydd i dag enda hvertfall!!

Grønne epler er tingen og Marie kjeks. Å elles masse vann og blittelitt rød saft for å få opp blodsukkeret litt før jeg skal spise.

Desember 2014

Bruker App

Jeg og har det sånn, at når jeg har spist det engang så orker jeg ikke tanken på det igjen! Så det blir mye variert til middag, frokost og sånt pleier ikke være noe problem da jeg kan spise veldig lett da! Verre med middag! :p jeg trodde det skulle være over for lengst, kun hatt det mellom uke 6-8 de to tidligere sv.skapene. Og nå har det vart fra uke 3, og er i uke 11 nå..!

Jeg spyr ikke, brekker meg kun av og til, men lever med konstante kvalmebølger..!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi utsetter oss for mye rart for våre barn. Haha. Har hatt det sånn jeg og. :/

Jeg kaster heller ikke opp, men er grønn i trynet store deler av dagen. Så slitsomt, iallfall med ei lita ei som ikke skjønner hvorfor mamma er så anderledes...

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Ej går å brekke mej store dela av dagen. Vertfall når ej må inn på kjøkkenet. Berre små kvalm no, men kasta opp i går, å rekna me ej må d vis ej går å vaska kjøkkenet no slik ej egentlig burde gjere;-)

mor til to gull, 05 og 12

Da skal du se du får jente denne gangen ;-)
Jeg og har det sånn, at når jeg har spist det engang så orker jeg ikke tanken på det igjen! Så det blir mye variert til middag, frokost og sånt pleier ikke være noe problem da jeg kan spise veldig lett da! Verre med middag! :p jeg trodde det skulle være over for lengst, kun hatt det mellom uke 6-8 de to tidligere sv.skapene. Og nå har det vart fra uke 3, og er i uke 11 nå..!

Jeg spyr ikke, brekker meg kun av og til, men lever med konstante kvalmebølger..!
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3[/quo

Da skal du se du får jente denne gangen ;-)
Hehe, det hadde vært veldig stas. Er mange som har et lite håp om det. Jeg spesielt gjerne.. :P men det er jo hva det er, blir spennende å se! Går ut i fra gutt og gleder meg over det, også kan jeg heller bli gledelig overrasket om det skulle være en jente :)

For meg funker det med jordbær av alle ting, ganske allergisk mot mye frukt, men akkurat jordbær går bra.. Så om jeg starter dagen med det og ikke vanlig frokost blir dagen min som regel mye bedre :)

Taster på iPhone!

Er også uvel store dele av dagen. Slitsomt å være på jobb.... Men er vel bare å holde ut noen uker så går det forhåpentligvis over! Sist varte det vel fra 6-8/9 eller noe sånt. Nå er jeg 6+3. Frister mest med tørre kjeks, rundstykker med skinke/ost på, vann/farris/frisk juice, og frukt. Ikke sjokolade... Da brekker jeg meg nesten :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp