Jeg blir GAL!

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Må frese litt fra meg. Jeg holder på å klikke i vinkel i en firkant over at naboen ikke kan respektere at de har naboer både under og ved siden av seg. De Spiller plagsomt høy musikk med ENORM bass. og det sier DUNK DUNK DUNK i veggene våre til alle døgnets tider. Noen ganger starter det i 12 tia og varer til 8 på kvelden. andre ganger begynner det klokka 8 (dårlig kombinasjon når jeg har netter hvor jeg sover dårlig). Og i verstefall så begynner de klokka 3 om NATTA.

Jeg er så eitrende forbanna at jeg ser rødt, vi har begge vært å gitt beskjed om at de må skru ned og roe seg. Men det ser ikke ut som om at det går inn i hue på dem.

Og for å ikke stoppe der så har våre kjære nabo 2 døtre som han har påbesøk annen hver helg. og de hyler og skriker fra 8 om morgenen til 12 om kvelden. og Pappaen deres hyler og skriker tilbake. Barna krangler konstant. de står utenfor soverommet våres og brøler og krangler. De klarer ikke gå normalt så de løper opp og ned trappa som forøvrig er rett utenfor veggen hos oss. og bygget vårt er av tre så det høres ut som om 3 verdens krig er på gang. I tillegg klarer de ikke bære ting opp og ned så de drar leker og ting og tang langs trappetrinnen.

ARGH jeg er så forbanna at jeg skal møte opp hos politiet og levere en skriftlig klage, da vi ikke har krefter til overs til å gå å klage direkte til naboen lenger...

AAAA det føltes litt bedre etter å ha fått frest fra seg her. (kan jo innrømme at hormonen hjelper veldig på å bli enda sintere på naboene) =P
 
Klart du blir gal og sint, hormoner eller ikke!! Å få hele hjemmetilværelsen ødelagt på den måten er jo helt forferdelig, og naboene er utrolig frekke og respektløse. Og det må jo være veldig stressende for kroppen å ha det sånn hele tiden, spesielt siden du trenger å kunne slappe av godt nå som kroppen din har den ekstra belastningen som en graviditet er. Og det er klart at når naboene ikke bryr seg når dere klager, så må dere ta det et skritt videre! Håper det ordner seg -lykke til!
 
Freees det ut!!! he he.. 
Skjønner deg godt:-/
 
Å halleluja, skjønner at du blir gal ja!! Å fy, er det måte på.. Jeg skjønner ikke hvordan klarer å være så respektløse, tror de virkelig at naboene ikke hører musikken døgnet rundt?!

Er det ikke noe måte å ta det videre opp på da? Noen andre dere kan klage til?? :/
 
Back
Topp