jeg blir gal av dette jeg

louis22

Elsker forumet
Sitter her igjen og har vondt i korsryggen og magen har samen trekkninger men ikke kjempesterke??? skal jeg bli lurt igjen eller skal jeg begynne og hoppe i trappen så hun kommer seg ut!! hmmm skulle ønske jeg viste om det var på ordentelig eller bare er lureri igjen,,, skal masere bastputen og drikke lakriste igjen jeg[:)]skulle ønske det fantes noe mere en bae det at det er vondt som gjør at man vet at nå er det skikkelig[8|] mange jeg kjenner som ikke har hatt det så vondt på forhånd.. vel får vel tusle meg til tv`n og hå¨pe hun vil ut idag[;)]

prøv lakserolje, kanskje det blir fart i prinsessa di[;)]

Nå er du lei nå, kan godt skjønne det! Lillingen kommer nok om ikke så lenge. Lykke til[;)]

[:@]det roet seg igjen i natt så ingen bebis i sikte enda,,, skal til legen idag må be henne sjekket åpning osv for jeg er sikkert på at noe må være på gang!! vel vesla er en skikkelig lure bebis[:D] er lei men tør ikke ta lakserolje er ikke det farlig?

ja får høre med legen idag om hva hun mener!! redd for styrtfødsel jeg da[8D] men hun kan jo ikke være langt rundt hjørnet heller da!!! hvordan merker dem at man har tatt olje da?? og hvor mye må man ta av det??

lakserolje kan gi styrt fødsel ja, men ikke alle som får det... masse lykke til hos legen og lille nurket som snart kommer ut[;)]

stryrt fødsel høres skikkelig vondt ut .. [&:] revne herfrs og til månen nei takk det tør jeg ikke,,

Huff, mye dramatiske forslag her, la det gå sin sjeve vanlige gang du louis....

Så spennende!!![;)]
Lykke til!

ååå så spennende louis2 håper virkelig at det er minsten som vil ut nå [:D][:D][:D]

Lykke til kjempemasse snuppa!!

Jeg tok en gang lakserolje på kvelden...hadde noen doturer(ikke spis så mye før du tar det) og så begynte riene etter noen timer...ungen var ute morraen etter.. Det gikk egentlig ganske kjapt,men jeg fikk drypp i tillegg.... Ungen var ute på et press og jeg sprakk ikke..Men nå var ho ikke så stor heller.... Har tatt det en gang tidligere også,men da skjedde det ikke noe...fødte uka etter..

For å si det sånn så vil jeg heller ha en rask og smertefull fødsel en en langtrukket en... Det er vondt uansett og like greit å få det overstått,og spare krefter.... Det var jordmors forslag å ta oljen...
Men jeg skal ikke tvinge deg til noe...[:)] 
Ungen kommer når den er klar uansett... Håper ikke du må vente så lenge nå...[;)]

Lykke til louis!

PS! Hva betegner en styrtfødsel?

åååå morro [:)] ser at du ikke er logga på så kansje det er på gang? [:D] håper det ihvertfall [:D] lykketil [:)]

Back
Topp