Jeg blir gal av alle som er like bekymret som meg!

Lillemor88

Betatt av forumet
Det er godt med dette forumet, å lærerikt! Men jeg blir gaaaal av å lese om SA å MA rundt forbi. Jeg er livredd for at det skal skje og klarer nesten ikke glede meg over den lille, hjertebankende reken min.
Fra nå av skal jeg slappe av, ha positive tanker å ikke lese noen ting om ting som kan gå galt.
Jeg skal bli mor, å nå trenger mini ro å en glad og ubekymret mor som gir han/hun gode omgivelser å vokse seg stor å nydelig i <3
Kommer sorgene så tas det da, ikke på forskudd! Nå skal jeg gleeeede meg ;)
Kanskje jeg skal kjøpe et lite plagg til mini i helgen? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også 8 uker på søndag :) Det jeg liker med forumet er at her kan man dele gleder OG sorger. Men for all del, ikke les om det, hvis det får deg til å føle deg utrygg og usikker! :)

Ja, det er greit med forumet.. Gleder og sorger.. Det er jo ingen hemmeliget at mange mister (eller, ikke før man blir medlem av forum:P) Men, hopp over det du ikke vil lese! :) Ingen skam det =)

Jeg forstår hva dere mener! Å er enig. Vil vise støtte jeg også, men syns vi generellt må bli flinkere til å glede oss å være positive ;) det må i hvertfall jeg!

Jeg er enig med dere, det er fint å ha et sted der man kan dele både det gode og det triste. Jeg har likevel selv måttet hoppe over utrolig mange innlegg og syns til tider det ble for mye, det ble rett og slett belastende for meg å lese post etter post om bekymring, blod og det som verre er. Selv om jeg ble brydd av det så tenkte jeg hele tiden at de måtte ha det mye verre enn meg. Og når det blir for mye så må man jo bare skåne seg selv ;)

Det er godt vi kan dele bekymringer og gleder med hverandre, spesielt siden vi er i noen lunde samme situasjon :)

Gode tanker, fine stunder og masse glede sendes til alle :)

Skjønner hva dere mener :).. Jeg blir gal av meg selv jeg, prøver å ikke tenke negativt, men suger til meg alt jeg kommer over, av både positive og negative ting. Er desverre de negative tingene som klistrer seg fast, å jeg går å tenker på at jeg er redd for alt som kan skje, hele tiden :(..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Men jeg tenker og; Om det var DU som mistet, ville ikke du hatt trøst?

Om det var DU som blødde, ville du ikke hatt gode ord? :)

Vær med andre slik du vil andre skal være mot deg :)

Veldig enig i det du skriver her! :)..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Hadde jeg mistet hadde jeg skrevet det helt andre plasser enn her. mulig jeg er rar, men jeg syns det er forkastelig at folk skriver at de mister ett på ett forum som skal være positivt og iallefall så kort på vei som vi er... Som regel har de knapt vært gravid... Er jo flere som melder seg inn her uten å være gravid... Bare håper det klaffer den Mnd.... Så skriver de at de har mistet når de får mensen og ikke har hatt en positiv test enda....

Hadde jeg mistet hadde jeg skrevet det helt andre plasser enn her. mulig jeg er rar, men jeg syns det er forkastelig at folk skriver at de mister ett på ett forum som skal være positivt og iallefall så kort på vei som vi er... Som regel har de knapt vært gravid... Er jo flere som melder seg inn her uten å være gravid... Bare håper det klaffer den Mnd.... Så skriver de at de har mistet når de får mensen og ikke har hatt en positiv test enda....

Når du skriver det på den måten så ja, det er du som er rar! :)

Helt enig med ColaZero.... Dette forumet er ment som et sted man kan dele både de negative og positive tingene. tror man for mye mer forståelse og støtte her inne. Og her vet jo som regel ingen hvem du er. Er kanskje lettere å åpne seg her, enn å si det til venner og familie. Så er det opp til hver enkelt hva man leser og ikke leser!!

Så nå som vi begynner å bli litt "kjent" her inne, så mener du at om en av oss mister, skal vi la være å fortelle de andre her inne om det, slik at dere ikke skal bli nervøse? Eller om jeg er kjempe lei meg fordi jeg har fått en blødning, så skal jeg tie, istedenfor at en av dere andre kanskje har erfaringer å fortelle meg om, slik at jeg får opp håpet igjen? Her får du realiteten svart på hvitt! Men det er ditt valg om du vil lese det!

Nå syns jeg dette i grunnen går litt langt i feil rettning av hva min mening me innlegget var!
Jeg er nervøs, redd å ødelegger gleden min av å lese alt som kan gå galt! Jeg vil prøve å holde en positiv tankegang å heller fokusere på gledene og alt det fantastiske jeg skal være med på som mor :)
Jeg ønsker å ver støttende, og gi råd å dele erfaringer på godt å vondt! Men vil ikke delta i samtaler eller lese "negativt" rettet innlegg om hva som kan gå galt eller har gått galt før. Jeg blir for nervøs for egen del å bekymringene blir tunge!

Det va

Forstår godt hva du mener, og egentlig tror jeg det er like mange positive som negative historier folk forteller på forumet! Men akkurat når vi befinner oss i den usikre perioden, så har vi vel lettest for å huske de historiene som ikke ender godt...
Er absolutt enig i at alle bør få "lufte seg" og sine tanker på forumet, glade eller triste. Men jeg er absolutt med deg i å være positiv og avslappet! Så godt det lar seg gjøre;)

Jeg er helt enig :) Det er flott at vi har et sted hvor vi kan søke råd og støtte, samtidig er det fint at hvis det blir for mye så kan man "skåne" seg selv også :)

Back
Topp