JEg blir gaaal!

smurf-i-magen

Flørter med forumet

Jeg blir snart gal av å holde graviditeten hemmelig! Det er kun jeg og sambo som vet om det og vi har blitt enige om å vente til etter legetimen og helst etter første UL også med å fortelle. Men jeg går snart på veggene her! Har sååå lyst å fortelle, ikke til alle, men til noen få bare!

Er jo bare 7 uker, så er klar over at ting kan fort endre seg. Men er mye sliten og trøtt for tiden, og ved å fortelle kan det forklare mye hvorfor jeg er som jeg er for tiden...

Vil også si det til mine foreldre, men er redd det blir mye "mas" rundt det som jeg ikke orker akkuratt nå.

Jeg har også lyst til å si det. Jeg har allerede sagt det til noen som jeg måtte si det til. Men jeg har også sagt at jeg ikke har lyst å snakke om det hele tiden, og det respekterer de fleste. Uansett om jeg mister eller ei så vil de uansett få vite det. 

Jeg skal i familieselskap i helgen og da blir det sikkert en utfordring mtp hvordan formen min er. Men jeg har nok ikke tenkt å si det uansett. Vi ønsker å holde det hemmelig til vi er over 12 uker. 

Hvis du har lyst å si det til noen, så hvorfor ikke :)

Ja, det er utrolig vanskelig å holde på den hemmeligheten.
Jeg har selv sagt det til ei god venninne og mamma. Er greit å snakke med noe, og også hvis det skal skje noe også. 

Ja, det er utrolig vanskelig å holde på den hemmeligheten.
Jeg har selv sagt det til ei god venninne og mamma. Er greit å snakke med noe, og også hvis det skal skje noe også. 

Heldigvis vet mamma og pappa det, og et par på jobb (jobber tett, så de hadde skjønt det) Har egentlig lyst å rope det ut til hele verden

Sånn hadde jeg det også,. sa det til et par venninder, og min søster.. 
Men selvfølgelig begynte jeg og blø et par dager etter jeg fortalte det til min søster. 
Så visst det endte i SA denne gangen, så skal jeg ikke fortelle det neste gang før jeg er 15 uker på veg!!!!! BAD KARMA! men jeg har lært. 

Jeg har sakt det til flere alt. Nærmeste familie og noen venner og helsesøter (var på 15mnd kontroll i dag:). Ser ingen grunn til å vente. Synes det bare er kjempe koslig å prate om det. Skulle det skje noe, er det en mening for det. Og da er det flere som støtter opp :)

Har og lyst å sei d t ALLE!!!
her har me sagt d til Mamma og ei god venninna =)

Jeg og samboer har fortalt det til nærmeste familie og venner. Er 7+2 på vei. Er kanskje i tidligste laget men vi vet at uforutsette ting kan skje og tenker at da kan det være greit at våre nærmeste vet uansett :) (også er vi elendige på å holde på hemmeligheter, vi gleder oss såååå)

Hehe..her vil mannen vente til vi har vært på UL men det er aaaltfor lenge til!! Har sagt det til et par treningsvenninner av praktiske årsaker samt mor og søster + ei som gjetta det for jeg var så kvalm og jeg er ikke istand til å lyveMen har lyst å si det til barna våre snart før de får høre det av andre..håper å kunne skjule til uke 12 men det er ikke bare bare..jr på 12 har jo kommet med sånn "morsom påstand" når mamman føler seg tjukk og full av luft!

Vi valgte å si det til foreldre, min søster, hans bror og samboer, og et vennepar som er 5 uker før oss. Veldig godt å dele det med noen. Veldig godt hvis det skulle gå galt å ha noen å støtte seg til. Resten av verden får vite det etter den 27 juni, da skal vi på organrettet UL. Klarer ikke å slappe av og  vente til ordinær UL, så betaler gladelig det det koster for å få bekreftelse:)

Vi valgte å si det til foreldre, min søster, hans bror og samboer, og et vennepar som er 5 uker før oss. Veldig godt å dele det med noen. Veldig godt hvis det skulle gå galt å ha noen å støtte seg til. Resten av verden får vite det etter den 27 juni, da skal vi på organrettet UL. Klarer ikke å slappe av og  vente til ordinær UL, så betaler gladelig det det koster for å få bekreftelse:)

Back
Topp