Jeg blir gaaal;D *oppd.*

Que

Gift med forumet
Det er vel ingen hemmelighet at vi veldig gjerne vil ha et barn til nå. Men så har jo denna sprøyta ødelagt hele systemet slik at jeg har hatt mens omtrent annenhver uke siden begynnelsen av juni og uten NOEN tegn til EL[&:][:@]

Veeel nå har det snart gått 4 uker siden forrige mens, noe som jo EGENTLIG burde vært normalt, men man begynner jo å lure. Har bare tenkt at kroppen endelig har begynt å stabilisere seg igjen og vært gøad for det, men i går tok jeg altså en el-test. Den var, overraskende nok, positiv så da var det jo bare å kjøre på[:)][;)] Har jo tatt en drøss med sånne tester i sommer, men de har aldri gitt noe positiv tilbakemelding, derfor hadde jeg heller ikke nå noen forventninger og det kom egentlig som et lite sjokk. Tok også en test i dag tidlig, og den var jo positiv den også, så da begynner tankene å kverne, for er det ikke slik at el-tester også reagerer på hcg??

Så nå sitter jeg egentlig bare å venter på at klokka skal bli 10 så jeg får dratt å kjøpt en graviditetsest[&:] Samtidig vet jeg at jeg kommer til å bli SÅÅÅÅ skuffa dersom det viser seg at dette bare er falske forhåpninger.. Det er så typisk meg liksom... Æsj, prøver å la være å tenke på det, men når man ikke har drømt om annet enn positive tester og babyer i hele natt, så blir ikke det særlig lett!!!!

ORIGINAL: Mamma 04og09

for at det blr en positiv test

hehe.. det er rart.. Når jeg så hva jeg hadde skrevet, tenkte jeg "herreguuud, slapp av litt'a"[&:][;)]

Meeen, uansett, om det "bare" var el, så kan jeg jo teste igjen om et par ukers tid[:)][;)][:D]

Skjønner at det kanskje ikke er lett, men forstår ikke helt dette enorme fokuset du har på å bli gravid? Hvorfor ikke bare nyte dagene med skjønne David, og heller ta det litt som det kommer? Du er jo enda ung og har jo masse år foran deg, så ser ikke helt hvorfor du stresser med dette....? Er det en spesiell grunn som gjør at du har det travelt med å bli gravid?

Dette var ikke ment ille på noe vis altså...

ORIGINAL: Snekka

Skjønner at det kanskje ikke er lett, men forstår ikke helt dette enorme fokuset du har på å bli gravid? Hvorfor ikke bare nyte dagene med skjønne David, og heller ta det litt som det kommer? Du er jo enda ung og har jo masse år foran deg, så ser ikke helt hvorfor du stresser med dette....? Er det en spesiell grunn som gjør at du har det travelt med å bli gravid?

Skjønner godt at du sier det du sier jeg[:)]
Og jeg må jo bare få sagt at fokuset er ikke SÅ enormt som det gjerne kan virke som her inne, fordi det stort sett er det jeg føler for å dele (eller noe sånt). Og i den siste halvannen mnd har jeg faktisk ikke tenkt like mye på det og det har vært deilig... Men så var jeg så smart da og tok denne el-testen (hadde ikke tatt test på 4-5 uker før i går) og da setter jo selvfølgelig alt igang igjen...

Grunnen til at jeg har et så sterkt ønske er nok ikke noe spesiell. Det er selvsagt 7-8 venner og bekjente rundt meg som venter barn, noe som nok gjør meg litt ekstra gira. Men jeg tror også det har mye med det som skjedde da jeg gikk med David. Jeg fikk aldri tid til å nyte svangerskapet, fikk aldri stor og fin mage som alle dere andre. Jeg føler meg snytt for selve ventetiden. Hvis du skjønner??[&:] Og selvfølgelig vil vi jo at det ikke skal bli for stor aldersforskjell mellom David og et evt søsken da..

Sier bare lykke til jeg![:)]
Om det så er slik at du ikke er på tjukka nå, så er det bare å fortsette å ....[8D][;)]

ORIGINAL: Que

ORIGINAL: Snekka

Skjønner godt at du sier det du sier jeg[:)]
Og jeg må jo bare få sagt at fokuset er ikke SÅ enormt som det gjerne kan virke som her inne, fordi det stort sett er det jeg føler for å dele (eller noe sånt). Og i den siste halvannen mnd har jeg faktisk ikke tenkt like mye på det og det har vært deilig... Men så var jeg så smart da og tok denne el-testen (hadde ikke tatt test på 4-5 uker før i går) og da setter jo selvfølgelig alt igang igjen...

Grunnen til at jeg har et så sterkt ønske er nok ikke noe spesiell. Det er selvsagt 7-8 venner og bekjente rundt meg som venter barn, noe som nok gjør meg litt ekstra gira. Men jeg tror også det har mye med det som skjedde da jeg gikk med David. Jeg fikk aldri tid til å nyte svangerskapet, fikk aldri stor og fin mage som alle dere andre. Jeg føler meg snytt for selve ventetiden. Hvis du skjønner??[&:] Og selvfølgelig vil vi jo at det ikke skal bli for stor aldersforskjell mellom David og et evt søsken da..

Da skjønner jeg litt bedre. Men prøv og tenk at når det er meningen at du skal bli gravid, så skjer det [:D] Liten aldersforskjell er forresten ikke bare moro. Har ei venninne med to gutter hvor det bare skiller knappe to år, og det var kjempefint når de var små og de lekte godt sammen, men nå når begge er i tenåra er det så mye konkurranse og krangel og spetakkel at hun holder på å bli gæern! [:)]

Men lykke til videre, håper den sitter snart.

Da har man testet og det gikk som jeg trodde men ikke som jeg håpet...
Men, da har jeg i hvert fall endelig fått igjen el og ting ser ut til å stabilisere seg[:D]

krysser fingrene for deg i dag[:D] hvis den svarer "feil" er det bare å kjøre på[;)]

Er kanskje en fordel for kroppen at den har komt tilbake i natrulig system igjen. Da er det nok ikke så lenge før spiren sitter. Og det med aldersforskjell strides de lærde om. Alle søsken har perioder de er mer venner enn andre.

ORIGINAL: karaoke

Er kanskje en fordel for kroppen at den har komt tilbake i natrulig system igjen. Da er det nok ikke så lenge før spiren sitter. Og det med aldersforskjell strides de lærde om. Alle søsken har perioder de er mer venner enn andre.

I know... Men det er nesten 4 år mellom lillesøstra mi og meg, og jeg syns det er akkurat litt for mye (etter min erfaring da), og sambo er skikkelig atpåkladd med to søstre som er over 20 år eldre, så han har jo på en måte vært "enebarn".
Men uansett.. 2-3 års forskjell tror jeg er sånne passe egentlig[;)]

ORIGINAL: siven79

Eggløsningstest mener jeg gangske bestemt ikke reagerer på hcg.

Så om eggløsningstesten er positiv er det jo bare å kaste seg over gubben.
Nå som du vet at ting fungerer skal du se at spiren sitter snart og kan kooooose deg med kvalme akkurat som jeg [8D]

Joda. De gjør visst det. For den gjorde det forrige gang jeg var gravid nemlig[;)]
Kasta meg over gubben i går og blir nok å gjøre det i dag eller i morgen også, hehe...[:)][;)]
Og forresten så var nok el, ja.. For jeg tok en el-test til nå, bare for å sjekke og da var den ikke positiv lenger...

Er overlykkelig jeg nå egentlig, ENDELIG er kroppen min tilbake i sitt normale, stabile seg[:D][:D][:D] Ingenting er bedre enn det!!

Back
Topp