• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg blir gaaaal

heges79

Elsker forumet
Av at mini skal stå opp så himla tidlig.... her starter dagen 5.15 for tida..og da er vi oppe en runde på natta også med sutring og trassing....
Vi kuttet ned på dagsoving for en stund siden til 1 time, og det funket helt perfekt.. i 2 uker!!! Så er vi oppe før fuglene igjen!!! Legger seg ca 19-19.30..

Hvor lenge sover deres små? Oliver er såååå sliten på dagen, så tror ikke vi kan kutte ut duppen heller..

Noen tips???

åååh 5 er jo midt på natta[8D]
her legger guttene seg i 19tida,og er oppe i 07-08 tida.når jeg er hjemme med de(helger ol) så sover de ikke noe epå dagen,men i bhg så har de en liten dupp på 1time.
vet ikke hva du kan gjøre for å få han til å sove lengere,men ville faktisk prøvd å kutte ut dagsovinga for en liten stund,og se om det kan ha noen innvirkning.men som du[8D] sier så er han jo sliten så vet ikke om det går heller.....
sorry var ikke mye fornuftig og hjelp fra denne kanten nei[&:]

Nettopp vært gjennom en lignende periode selv.
Hun våknet hundre ganger på kvelden og natten, og stod opp pottesur senest 06.

Ble jo gal..

Vi begynte å legge henne tidligere, og det virket her. Nå er hun i seng senest 18:30! Hun står nå opp mellom 06-07, men hun sover hvertfall godt hele natta og er blid og uthvilt når hun våkner..

uff stakars dere.
her i huset er det lillegutt som er murmeldyret.er det ingen som bråker sover han gjerne til ni,sånn som idag.
han legger seg før syv og sover somregel en og enhalv time på dagen.

han har derimot tullet litt noen netter nå,sier au og er veldig sint.Hyler og skriker.kaster sutten og filla rundt seg.prøver å trøste ,avlede han ol.
plutselig går det over og han tar fille og legger seg ned.Merkelig[8|]

Har ikke noe råd.Ingen av mine har vært morrafugler.
men merker på han at de dagene han ikke har sovet på dagen,tuller han mer om natten og våkner tidligere.Så her trenger han en dupp på dagen.

Huff, skal ikke være lett.. Kanskje jeg skal prøve å legge han tidligere igjen.. [:)] Idag har han ikke sovet midt på dagen.. hadde en bitteliten dupp i bilen tidlig (langt på dag for han som våknet kl 5 ) Så nå er jeg spent på morgendagen [:D] Gikk faktisk overraskende bra uten å ha dupp på dagen idag..men så har vi vært hos besteforeldre og stille og rolig dag..mer sliten i barnehagen.[:)]

Back
Topp