Jeg blir gaaaaal!!! Trenger tips

*BalleFlass*

Elsker forumet
Jeg har flere helvettes strekkmerker på magen som klør noe inn for J*****!!!! hva kan jeg gjøre??? og er det normalt at strekkmerker klør?

Det er veldig vanlig at de klør.. Hvitvask du får kjøpt på apoteket kan hjelpe og kjøle ned så ikke det klør så veldig mye.. Fikk sykt mye med første mann,men har ikke fått noe enda denne gangen...

JA.. mine gjorde ihvertfall.. Sikkert noen som har noen fantastiske råd til deg, men jeg smurte  med en god krem i stedet for å klø meg ved hver anledning jeg hadde..

Lulla_ skrev:
Det er veldig vanlig at de klør.. Hvitvask du får kjøpt på apoteket kan hjelpe og kjøle ned så ikke det klør så veldig mye.. Fikk sykt mye med første mann,men har ikke fått noe enda denne gangen...

Det klør for mye til at hvitvaske hjelper.... Tro meg jeg har snart brukt en hel flaske! Det var ikke sånn sist  gang emoticon

Stemmer tickeren, at du er 33 uker på vei? For da kan det være svangerskapskløe/leverkløe og ikke at det er selve strekkmerkene som klør.

Vestlandstaus skrev:
Stemmer tickeren, at du er 33 uker på vei? For da kan det være svangerskapskløe/leverkløe og ikke at det er selve strekkmerkene som klør.

Tickeren stemmer ja.... Men det er bare et område på magen som klør, men det er helt intenst, jeg har klødd meg til blods....og det er strekkmerker under området som er rødt liksom...

Dytter litt

Hopp

siden du er så langt på vei hadde jeg sjekket opp om det kan være svangerkap/leverkløe som kan være farlig , ikke for å skremme. En behøver ikke å klø i hender og føtter, en kan til tider oppleve kløen andre steder selv om det er den falrige typpen
Så hadde nok tatt å fått en lege til å sjekke med en blodprøve

det var slik svangerskapskløen startet på meg! startet i strekkmerkene på magen, så fikk jeg et voldsomt hissig eksem nedover låra! INGENTING som hjalp! eneste som kunne hjelpe i typ 5 min var aloe vera gel!   jeg vil råde deg til å ta kontakt med legen! svangerskapskløe kan være farlig.. (jeg hadde heldigvis ikke den farlige typen)

Back
Topp