jeg blir gaaaaaaal.....

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg: "Jeg tar et strøk maling på den kommoden jeg...."
han: "Den er jo ikke tørr..."
jeg: "Jeg klarer å kjenne det og evt tørke den.. jeg har hjernekapasitet......"
Han vasket den nemlig for en drøy halvtime siden...

Jeg: "Hvor er søplesekkene...?"
Han: "Den er full..."
Jeg: "Jeg mente RULLEN!"
Han. "Kan du ikke vente så jeg kan legge plast på hele gulvet?"
Jeg klarer nemlig ikke å gjøre det jeg....... så da kan jeg sitte her i en time til og vente på at han blir ferdig med det han gjør...............................

gahh..... jeg kjenner at tre uker hjemme med gubben i kombinasjon med hormoner, bekkensmerter og nå en irriterende vond hals er jææææææææævlig nok........

han begynner heldigvis å jobbe igjen på mandag....

LittleMonkey skrev:
Du vet at det er bare sånn at mannfolka kan og vet best 

javisst.............................

da kan han få male kommoden sjæl....

Hei!

Jeg er ny her, og i forumverdenen generelt. Vet ikke helt hvordan dette fungerer, og fikk ikke opp noen egen "knapp", sånn at jeg kunne begynne på nytt med et tema jeg har noen spørsmål rundt.

For tiden jobber jeg 60 % i en butikk, det vil si ca. tre ganger i uken. Mens jeg var i permisjon ble denne gjort om fra SPAR til KIWI, men alle ansatte ble med over og fikk de samme betingelsene som ved forrige kontrakt. Da hadde vi fast annen hver lørdag.

Jeg spurte sjefen min om hvilke helg som ble "min", og da fikk jeg til svar at det er ikke er noen som har "egne" helger (noe som vel er vanlig i dennebransjen?!), men at vi i utgangspunktet jobber annen hver, noen ganger tredje hver helg og i sommer kunne det bli flere helger på rad. Hva sier loven om dette? Det blir jo veldig vanskelig for meg å planlegge ting dersom jeg ikke har noe å forholde meg til...

Trone skrev:
Jeg gleder meg også til han begynner på jobb igjen, for da er tålmodigheten din litt bedre he he he!!!!

nå har jeg malt første strøk.... jeg jobber SÅ mye mer effektivt når jeg er sur altså..! Tror jeg skal satse på å være sur og hormonell resten av livet... tenk så ryddig og rent det ville vært her - og tenk på alle prosjektene mine jeg hadde fått ferdig!

Lycke(lig) skrev:
Hei!

Jeg er ny her, og i forumverdenen generelt. Vet ikke helt hvordan dette fungerer, og fikk ikke opp noen egen "knapp", sånn at jeg kunne begynne på nytt med et tema jeg har noen spørsmål rundt.

For tiden jobber jeg 60 % i en butikk, det vil si ca. tre ganger i uken. Mens jeg var i permisjon ble denne gjort om fra SPAR til KIWI, men alle ansatte ble med over og fikk de samme betingelsene som ved forrige kontrakt. Da hadde vi fast annen hver lørdag.

Jeg spurte sjefen min om hvilke helg som ble "min", og da fikk jeg til svar at det er ikke er noen som har "egne" helger (noe som vel er vanlig i dennebransjen?!), men at vi i utgangspunktet jobber annen hver, noen ganger tredje hver helg og i sommer kunne det bli flere helger på rad. Hva sier loven om dette? Det blir jo veldig vanskelig for meg å planlegge ting dersom jeg ikke har noe å forholde meg til...

Gå på forsiden av genereltforumet så trykker du på "knappen" som heter opprett emne.
Da får du en egen tråd og sjansen for at du får svar er større om du skriver spørsmålene dine i en annens tråd :)

Dollface skrev:

Trone skrev:
Jeg gleder meg også til han begynner på jobb igjen, for da er tålmodigheten din litt bedre he he he!!!!

nå har jeg malt første strøk.... jeg jobber SÅ mye mer effektivt når jeg er sur altså..! Tror jeg skal satse på å være sur og hormonell resten av livet... tenk så ryddig og rent det ville vært her - og tenk på alle prosjektene mine jeg hadde fått ferdig!

Jobbemessig er det jo greit! Men... Helsemessig ;) ;) ;) Ikke så bra, he he he!!!

Trone skrev:

Dollface skrev:

Trone skrev:

Jobbemessig er det jo greit! Men... Helsemessig ;) ;) ;) Ikke så bra, he he he!!!

jeg har jo så lavt blodtrykk allikavæl

Back
Topp