Jeg blir deppa av maset...

Sarah78

Elsker forumet
Uff jeg må bare få syte litt....
Igår feiret vi nyttårsaften hjemme hos oss med venner og litt familie.... venninna mi som var her har termin idag....1/1... Svigermor har så mye lette løsninger på ting, og bare hiver ut kommentarer i øst og vest... Begynte med tipping av venninna mi sin nedkomst....tippet 6 januar...og neste baby kom 6 oktober.....Den var liksom hentydet til meg da..[:@] Jeg syns ikke det er artig idet hele tatt....om hun bare hadde visst hvor mye jeg styrer og tenker på dette her.... Har prødv i over 1 år nå...står på stedet hvil føler jeg................. Man skal være litt forsiktig med å slenge ut sånne kommentarer syns jeg...spesielt når man ikke vet hvor landet ligger.... Jeg blir mer deppa av den slags..... Det blir liksom aldri min tur....[:(]

Takk for at du tokdeg tid til å lese [;)]

kanskje du rett og slett skulle si litt om at dere sliter? ho kan jo ikke vite det hvis dere ikke forteller,mener jeg..

huffda[&o]
ikke bry deg så mye du!! vet det kan være sårende, men du må ikke la den trykke deg ned!!
du skal se at din dag kommer den og[:)]

Hun veit rimelig godt at vi har prøvd en stund....uansett bør man trå litt varsomt på dette temaet....[8|] Dette gjelder alle....Men hu tenker ikke lenger frem enn det nesa rekker

slik vil det nok alltid vere...rart med det,sikkert ikkejmeint vondt,meir som eit hint eller at de følger med om noe skjer...sjølvsagt ikkje kjekt når ein har styra så lenge..men det hjelper ikkje å tenke på det...prøv å ver positiv og fokuser på det viktige...steikja godt å kose da utan forstyrrelser når og kor ein vil,enn så lenge!!!!![;)]
alt ordner seg til slutt skal du sjå!

Hvis ho vet om det så er ho bare ufølsom- få gubben til å ta en prat med ho!!

Jeg forstår at det ikke er lett for deg... Vi har mistet vi,og mange spør om når vi skal ha osv...og maaange tenker ikke lengre enn nesen peker... Ikke damer på over 50 en gang! Det er utrolig sårende og provoserende... Så hvis jeg orker, så kommer jeg til å si som det er... Men håper vi lykke snart, og at 2006 blir et fruktbart år[:)]

Back
Topp