Jeg blir dårlig i magen når baby dier

Sillynelly

Betatt av forumet
Jeg har Irritabel tarm, og er vant til at magen er 'helt dust'. Men sliter med at den blir aktivert av ammingen, altså MENS baby spiser. Mildt sagt upraktisk... Jeg spiser regelmessig, godt og magevennlig (lav FODMAP), så det skal ikke være forårsaket av sult.

Vet at det ikke er uvanlig å bli kvalm under amming, men har ikke hørt om noen som blir dårlig i magen.

Håpet er derfor at noen her inne har erfaring med det, og kanskje noen kjerringråd .
 
Opplever det samme. Er fortsatt i «barselsperioden» hvor det er mye hormoner i sving i kroppen, så tenker det kan ha noe med hormoner å gjøre. Huske det også var slik med første barn, spesielt de første 6 ukene for så å avta gradvis i løpet av de første 3 mnd. Hvor gammelt er ditt barn?

Opplever det ofte på natten, da må jeg bare «løpe» på do med baby på armen koblet til puppen. Kan også oppleve det på dagtid, spesielt rett etter middag men er oftest på natten.

Har ikke irritabel tarm og har ett helt normalt (stort sett sunt, men spiser det jeg vil ha) kosthold.
 
Back
Topp