Jeg bli gal....

Gartner

Glad i forumet
Jeg holder på å bli gal i hodet mitt av bf....

På onsdag fikk jeg en sms av han at han ikke ville ha noe med snuppa å gjøre før han var ferdig med å sone en dom på 3 mnd, antagelig ville han være fredig med den over nytt år igjen, altså ett pr frem i tid. Han ville ikke at hun skulle komme på besøk, eller ringe til han. Hun har hatt samvær med han annen hver helg.

Så i dag får jeg vite at han har bestilt ny mekling som kommer i mars. Han kunne ikke ha snuppa frem til meklingen er over, det vil si at hun da ikke har truffet han på nesten to mnd.

Fra jan 2009 var det og mye tull som endte med at han ikke hadde kontakt med henne på 3 mnd. Hvor mye slik tull skal hun gå gjennom før jeg kan nekte han å ha kontakt før han har skikka seg? Han har og vært innlagt på psyk og går på medisiner for å kontrollere sinnet og lykkepiller...

Noen som har vært gjennom noe av det samme? prøvde å ringe han som vi har vært på mekling hos i dag, men han var opptatt og skulle ringe med over helgen.
 
Å gud så slitsomt[8|] Synd for jenta deres at det skal være sånn!

Her er det perioder med mer og mindre samvær, men han har henne ikke alene, så jeg synes det går greit nok.
Har ingen gode råd til deg, bare lykke til.. [;)]
 
Snuppa vet ikke lenger hvem hun skal tro på...
Heldigvis så er min kjære en veldig god erstatter for bf, så jeg merker hun snakker mindre om bf nå som vi har flyttet inn til min kjære.

Fikk brev i går om at den nye meklingen skal være 6. mars. Skal bli spennende og se hva han har å komme med
 
Back
Topp