Jeg ble...

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg ble tante i natt til en liten gutt på 3350Gr og49cm lang

Men DOMME meg klarer ikke være glad på dems vegne... Dettte var tøffere enn jeg trodde det skulle bli...
Men på bilde var det en nydelig gutt med masse mørkt hår på hode...

Tenk at jeg ikke klarer å være glad, jeg er jo helt dum jo[:@][:(][:(][:(]

Kom masse tårer i dag også.. Trodde det var lettere nå, men NEI

Jeg har blitt værdens dårligste tante, også er det mitt første tantebarn (inngift)

Jeg vet[:(] Det er tungt. Jeg ble selv tante igjen for 1 mnd siden og svigerinnen min venter om 3 uker. Klarer ikke glede meg for dem. Føler meg egoistisk og slem. Men sånn er det for mange av de som er som oss vil jeg tro. Og når de klagde på at de var kvalme og hadde bekkenløsning så ville jeg bare be dem holde kjeft og være glad for at de har blitt gravide i det hele tatt. Selv om hvis jeg en gang blir gravid så kommer jeg nok til å klage litt jeg også.....
Men tror ikke vi skal føle oss slemme. Vi har lov til å være lei oss. Stor klem til deg

Uff....Jeg vet AKKURAT hvordan det er.....Har selv 4 tantebarn, og jeg har grått HVER eneste gang...det gjør så utrolig vondt. Og jeg føler meg ikke som no god tante i det hele tatt....3 av ungene (som tilhører min bror) har jeg ikke kontakt med i det hele tatt..... Men siste tantebarnet mitt, som er på sambos side har jeg god kontakt med, og klarer faktisk å være glad rundt henne, men ikke de 3 andre....Jeg skjønner ikke hvorfor [8|]

Jeg gråt forresten veldig mye når et vennepar av oss fikk barn for noen mnd siden...Det var helt grusomt, jeg fikk ikke sove, hadde ikke matlyst og så veldig mørkt på alt [:(][:(][:(] Gråt meg selv i søvn nesten en hel uke...[:(][:(]

Du har lov å være lei deg!!!!! Ikke føl at du er en dårlig tante....Det er mange som ikke aner hvor vanskelig det er å takle dette, nettopp fordi de ikke sliter med det samme selv, men jeg forstår deg så utrolig godt.

Gråt ut, det er mye bedre at du bearbeider det, enn at du later som om alt er bra, da vil du få det vondt værre senere.

Sender deg et hav av gode klemmer og tanker!!!!!!!!!
ORIGINAL: IVFProver84

Jeg ble tante i natt til en liten gutt på 3350Gr og49cm lang

Men DOMME meg klarer ikke være glad på dems vegne... Dettte var tøffere enn jeg trodde det skulle bli...
Men på bilde var det en nydelig gutt med masse mørkt hår på hode...

Tenk at jeg ikke klarer å være glad, jeg er jo helt dum jo[:@][:(][:(][:(]

Kom masse tårer i dag også.. Trodde det var lettere nå, men NEI

Jeg har blitt værdens dårligste tante, også er det mitt første tantebarn (inngift)

Uff ja, det kan væra veldig tungt når dine nære opplever den lykken du strever for å oppnå[:(] Kjenner følelsen..

Du skal ikkje ha dårlig samvittighet. Med tida så vil det nok gå seg til slik at du gleder deg over tantebarna dine. Du har det tøft no, sånn er det berre. Ta tida til hjelp.

Klem til deg[:)]

Og du; får jo nesten gratulera som tante[;)]

Off, takk..
For en dag...
Orker ikke sakke med maen en gang som er på ferie...

Du er ikke dum!! Det er helt normalt å reagere slik når du så gjerne skulle vært i deres situasjon selv. Det betyr ikke at du ikke unner dem gleden eller at du er en dårlig tante.

Har vært der selv, flere ganger.. Da tantebarn nr 6 kom, så gråt jeg hele natta, og det var ikke gledestårer, men tårer over at søstrene mine har tre nydelige barn hver og jeg hadde ingen og ante ikke noe om når eller om jeg noensinne kom til å få barn.. [:(] Det er fælt med slike følelser, og man føler seg helt elendig, men like fullt er det verken feil eller unormalt å føle det slik.

Vet du, ironisk nok har min beste venninne gjennom hele livet termin samme dagen som jeg kan ta en test på det forsøket vi er i nå...... Så enten blir jeg veldig glad på hennes vegne, eller så orker jeg ikke å besøke de...... Sånn er det bare..... Så du er ikke alene om slike tanker.

Enig med di over, men er sammtidig glad på alles vegne når di blir gravide, eller får barn, er kjempeglad, men kjempe misunnelig..Noen synes jeg også ikke fortjener det fordi di ikke klare å ta seg av det, eller seg selv..Så med enkelte ønsker jeg ikke skal ha barn, er sånn med noen at bare di ser på en k.k så blir di gravide, og tar aborter på aborter[:@] sånne ting gjør meg pissforbanda.. Men om noen av "mine" blir gravide, blir jeg glad, misunnelig og gråter fordi jeg skulle ønske jeg var like heldig. Noen fortjener faktisk den gleden mer enn andre
Det er fader meg ikke lett det her..Vi er sterke vi jenter[:D][:D]

Stå på vidre..

Off..
Kjenne følelsen veldig godt..
Hadde d au sånn når æ blei tante.. ikke lett å glede sæ..
Men når man ble kjent med den fantastiske lille krabaten som va en del av familien så klarte man å glede sæ litt..
Men verste var at an ligner veldig på min kjære..
så vanskelig å se an noen ganger for man tenker på om det kansje bare blir hans onkel barn og ingen egne barn som likner han[:(]

Er lov å føla det slik du gjer no rett etter negativ test! Eg blei og tante i går for fyrste gong då min bror blei pappa og eg er glad på deira vegne sjøl om det føltes litt urettferdig då dei vart gravide.. Det var jo berre litt glipp med pillen der i gården og ho er veeeldig ung. Men eg må sei eg gledar meg veldig til å helse på vesle guten! Men kan godt henda at tårene kjem når eg held han for fyrste gong, men, men skitt au! Eg synst at det er verre å høyra om alle og einkvarmann som vert gravide rundt meg for n`te gong, slike som eg ikkje kjenner så godt likssom! Men kjenner til den urettferdige følelsen eg og altså! Håpar det snart vert din tur og! [:)] Og håpar eg får inn gullegget i morgon!

Jeg er sikker på at du er verdens beste tante!!
Du må bare gi det litt tid nå vennen[:)]

masse klemmer

gratulerer som tante.

off jeg føler sånn med deg,

har ikke ord, men sender deg en kjempe klem

klemmer fra meg

selv var jeg sjalu og irritert på alle som gikk gravide og vi ikke fikk...og det var mange som fikk barn i samme tid...vi hadde da allerede prøvd i 3 1/2 år uten at noen viste, men så kom det 1 venninne etter den andre og fortalte at de hadde blitt gravide. oG jo da, de hadde ikke prøvd en gang! [:@]
Og ikke nok med det, men 2 av mine brødre skulle vist og bli pappa!

MEn jeg klarte å glede meg over det å være tante - tenkte at hvis jeg ikke skule få barn selv så kunne de være "barna mine"! MEn må si jeg var letta da det endelig klaffa for oss og!

ja jeg vet akkuratt hvordan det er, jeg blei tante akkuratt den dagen jeg hadde innsett av egg, og de mnd var tunge føre det også,gå å høre om mamma prate om alle de timene de hadde vært på. selv mannen min syns dette var kjempe tøft, han var nesten verre enn meg

Back
Topp