Jeg ble satt på plass

carpus

Forumet er livet
En dag jeg og Emma sto opp så hadde katta rotet utover maten sin på gulvet. Emma ble helt fra seg og skulle absolutt rydde opp, men jeg sa at Mons (som katta heter) rydder opp selv. Men da ble jeg satt på plass ja... "Nei, det kan han itj for han har itj nå hender..." [:D]

(For dere som ikke skjønner trøndersk, så betyr itj - ikke) [8D]

hehe, de er herlige de små da. [8D]

Hehe, herlig:)

Til frøet sier vi alltid "det holder nå" når han har for synt seg litt mye av det som står på bordet. Så var vi i bursdag sist helg og jeg tok et kakestykke til:plutselig utbryter frøet: "mamma, det hållå nå" med litt streng stemme og blikk

ORIGINAL: litefrø

Hehe, herlig:)

Til frøet sier vi alltid "det holder nå" når han har for synt seg litt mye av det som står på bordet. Så var vi i bursdag sist helg og jeg tok et kakestykke til:plutselig utbryter frøet: "mamma, det hållå nå" med litt streng stemme og blikk

Hehe, så herlig!
Hender det slår tilbake på oss ja... Vi har alltid sagt at Emma må ta av lua når vi går inn. Selv bruker jeg å hive på meg en lue om jeg ikke gidder å ordne meg på håret, så om jeg kommer å henter Emma i bhg med lue på da kommer hun med pekefingeren. "Ta av dæ lua mamma" hehe..

[:D]

Back
Topp