Jeg ble så glad i dag jeg..

Sarah

Elsker forumet
Fikk oppleve å kunne ringe inn mens selv i dag, jeg var helt skjelven og på gråten når jeg la på for gjett hva; VI FÅR VÅRT FØRSTE IVF FORSØK FØR SOMMEREN!!!!!!!!!! Tenk så herlig, jeg er så glad jeg er så glad jeg er så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!! Nå er det bare å vente på post som gir oss videre info om konkrete dager osv.. Dette er så spennende!!!! JiIIIIIPPPPIIIIIIIIIII!!!!
(De hadde jo satt oss opp på liste når vi var der inne sist, og det stod tydeligvis i journalen min for hun sa det med engang... yess jeg er så glad.. tralllalalalalla)........

WOW gratulerer da, det betyr at du starter med nesesprayen om 19 dager nå da[:D] 
Skal si det blir en travel vår her inne snart, når jeg er ferdig med mitt forsøk så kommer jo en hel hønseflok igang jo, kan tenke meg det skal bli liv med både erfarne og nybynnere.
Gleder meg til det blir fulstendig kaos her jeg med mange rare spørsmål[8D]

Lykke til da Sarah, endelig er det din tur[;)]

Så bra da. Gratulerer såå masse    

Ja, nå blir det liv her, og forhåpentligvis kommer vi til å lage liv i termin forumene også.. *gleder meg gleder meg gleder meg*!!! Og ja Twianne, måtte le av det du skrev, det kommer nok mange rare spørsmål. Har jo vært her inne en god stund allerede og lest alt annet som er skrevet her, men tro meg; alt er sikkert glemt når jeg setter i gang så da må jeg sikkert spørre om alt dere har svart på MAAAANGE ganger. Det er bare å forberede seg. Japp, jeg synes vi fortjente et forsøk før sommeren. Nå får vi bare håpe stimuleringen går greit og feste prosessen går greit og at det går greit i 9 mnd etterpå.. tjohoooooooooooooooooooooooooo!!!!

Wow, gartulerer så mye. Så digg det må ha vært å få vite at dere får ett forsøk før sommer'n.
Grattis, Grattis. Skjønner godt at du er Glaaaaaaaaaaaad....

ORIGINAL: * Bobbo *

Wow, gartulerer så mye. Så digg det må ha vært å få vite at dere får ett forsøk før sommer'n.
Grattis, Grattis. Skjønner godt at du er Glaaaaaaaaaaaad....
  Vi og fikk vårt første forsøk før sommeren!!! Jeg ble og,kanon glad[:D]

Så heldig du er Sarah[:)]

Jeg ringte inn mens på onsdag og må vente til over sommeren, hvis det ikke er noen som må utsette sitt forsøk[:(]

Holder ikke du også til på Riksen? Når får du uttak?

Såååå bra!!!
Det var nok oppmuntrendes tenker jeg[:)]
Masse lykke til

Så kjekt Sarah[:D][:D]  Da ligger vi heeeeeelt likt [;)] Har selv ringt inn mens idag, så
venter på post med oppsettet mitt eg og. Starter med spray den 21.5 antar eg[:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

hvilken uke regner dere med uttak/innsetting??[:D]
satser på uke 25 for min del.....[:)] (uttak ca. 16.6 muligens[8|])

OJ[8|] det ser ut som det blir en skikkelig stor gjeng som ruger samtidig gett. Nå ble jeg sannelig misunnelig, men jeg er jo ikke helt alene da bare jeg for hengt meg på Vestlandsjento, så vi er iallefall 2 stk som venter på positiv test samtidig omtrent da med noen dagers forskjell på "el".

Så gøy å komma i gang[:)][:)]

SJOOOOOOHOOOOOO[:D]

så flott da=)

bare te å begynne å glede seg ja[:D]

ORIGINAL: rosa på ball

Så heldig du er Sarah[:)]

Jeg ringte inn mens på onsdag og må vente til over sommeren, hvis det ikke er noen som må utsette sitt forsøk[:(]

Holder ikke du også til på Riksen? Når får du uttak?

Jo jeg holder til på riksen, men jeg var jo på forsamtale noen uker før deg da, så da ligger jeg sikkert sånnsett foran deg i løypa. Uttak blir i uke 26. Krysser fingrene for at noen blir gravdie på egenhånd der slik at du får forsøket tidligere du også..

ElinR; Som skrevet under skjer det i uke 26, så jeg kommer med positiv test uken etter dere satser jeg på.. ååååh... håper det blir maaaaaange positive tester her inne i løpet av våren og sommeren!!!!!!

Du er nok litt foran meg i løypa uansett[:)]

For meg, hvis jeg får startet før sommeren er det uke 27 som gjelder..

Håper ingen misforsto meg når jeg skrev at jeg ikke får startet før sommeren så sant ingen må utsette forsøk. Blir noen gravide på egenhånd er det jo helt suverent, hvis du må utsette forsøk av andre grunner er det jo kjempetrist for de det gjelder, men da kommer jeg inn. Unner jo selvfølgelig ingen å måtte avbryte, men unner jo meg selv å starte opp - hvis det skjønner hvordan jeg tenker[:)]

Ellers er det en fantastisk vårdag i Østfold i dag, vært en tur på Hvaler, jammen deilig i solen - selv om det er skarp luft ellers[:)]

ORIGINAL: rosa på ball

Du er nok litt foran meg i løypa uansett[:)]

For meg, hvis jeg får startet før sommeren er det uke 27 som gjelder..

Håper ingen misforsto meg når jeg skrev at jeg ikke får startet før sommeren så sant ingen må utsette forsøk. Blir noen gravide på egenhånd er det jo helt suverent, hvis du må utsette forsøk av andre grunner er det jo kjempetrist for de det gjelder, men da kommer jeg inn. Unner jo selvfølgelig ingen å måtte avbryte, men unner jo meg selv å starte opp - hvis det skjønner hvordan jeg tenker[:)]

Ellers er det en fantastisk vårdag i Østfold i dag, vært en tur på Hvaler, jammen deilig i solen - selv om det er skarp luft ellers[:)]

Jeg har vært på Hvaler i dag også - måtte ta siste prøving hos sydamen som syr Hvaler drakten min, ellers spist emin mann og jeg reker og koset oss ute i solen, var også innom bakeriet på Vesterøy og kjøpte oss kanelboller nam nam - men goshes da hvor store de var[8D] Men nå er vi trygt tilbake hjemme i Vestfold.

Høres deilig ut twinanne[:)]
Satt i hytteveggen og bare nøt været jeg - ser ansiktet har fått noen fregner også.. De sier det er sjarmerende, men kan ikke si at jeg akkurat er enig!!! Men, et flott tegn på at solen tar er det ihvertfall[8D]

Så morro!! Det blir en spennende vår og sommer[:)] Har bestilt fryseforsøk i Porsgrunn selv, så det blir vel innsetting i uke 25 for meg også håper jeg[:D] Morro at vi er flere samtidig her. Blir nok mye spørsmål etterhvert ja!!

Back
Topp