Jeg ble ruger i dag!

Hermine

Gift med forumet
Egget vårt overlevde faktisk opptiningen, og jeg ble ruger i dag! Jeg ruger nå på et flott og sterkt embryo. Tenk om dette er vår sjangse til å bli foreldre:-) Jeg liker første uken av rugetiden, da svever jeg på rosa skyer og leker gravid... Uke 2 er grusom, bare nerver... Tenk, så heldige vi er som fikk et bonusforsøk - det var aldeles ikke forventet med mine svake resultater... Dette har vært en nydelig dag, og helgen skal bli likeså:-) God helg til alle prøvere!

Masse lykke til, vi satse på at det går bra herre gangen, kos dæ masse i denne tiden :)

Goooo Hermine :)

Hurra, gratulerer som ruger! Satser på at de 2 ukene flyr forbi superfort!

Gratulerer som ruger!! :-) Håper på positiv test om 2 uker ;-)

ønsker deg masse lykke til! :angel1 :angel1 krysser fingre og tær!

Tenk så stas hvis dere lykkes på bonusforsøket!!! Lykke til!!!

Der var du rugar igjen ja! Håpar ruginga fortsatt går greit og at du sit med positiv test i hendene dine om få dagar! :)

Ja, da er det bare 1 dag igjen til testing... Jeg skal teste på fredag. Det er ulidelig spennende denne gang som alltid, men jeg synes denne rugeperioden har gått mye lettere enn de andre jeg har vært igjennom. Lurer på om det er fordi dette er et frysforsøk, og jeg er noe mindre hormonell og sliten av medisiner... Jeg har kost meg og har vært ganske positiv, og har ikke grudd meg så fælt til testingen denne gangen. Men kjenner nervene er litt på vei nå da... Skal prøve å ikke tenke på det!

Ja, da er det bare 1 dag igjen til testing... Jeg skal teste på fredag. Det er ulidelig spennende denne gang som alltid, men jeg synes denne rugeperioden har gått mye lettere enn de andre jeg har vært igjennom. Lurer på om det er fordi dette er et frysforsøk, og jeg er noe mindre hormonell og sliten av medisiner... Jeg har kost meg og har vært ganske positiv, og har ikke grudd meg så fælt til testingen denne gangen. Men kjenner nervene er litt på vei nå da... Skal prøve å ikke tenke på det!

Spennende :) masse lykke til! Satser på positiv tilbakemelding fra deg i morgen :)

Krysser fingre og tær for deg, Hermine :)

Masse lykke til!! :D mange gode tanker din vei!! :D

Sender masse babystøv og lykkeønskinger om en positiv test imorgen Hermine :D Dette går veien!! :)

Back
Topp