jeg ble LURT!!!

stoltmortil4

Gift med forumet
hei jenter!! husker dere innlegget mitt ang amsterdam turen?
altså dette var no lureri fra min mannssiden!!!'
for å gjøre en laaang historie kort så hadde han bestilt bursdagsgave til meg,og rotta seg med sjefen min og mamman min,så jeg skulle tro det var no jobb relatert jeg skulle i Amsterdam.Men den beit jeg ikke på,så selv om jeg ble med så sa jeg tydelig ifra at det nytta ikke å lure meg nei,jeg VISSTE at det var han som sto bak dette!!!
og vi ankom amsterdam flyplass,og mannen snur seg mot meg og sier:"ja du busta meg,det var ikke gjennom jobben"
men vi skal heller ikke være her.....
vi skal til VENEZIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JEG TRODDE JEG SKULLE DØ DER JEG STO!!!
han hadde altså bestilt tur til oss til Italia og verdens mest romantiske by Venezia!!!sukk!!!
vi hadde en super koselig tur,storkoste oss og pleiet kjærligheten[;)] ble rett og slett nyforelska igjen!!!!!
inatt kom vi hjem til syke unger,NULL søvn og en utrolig sutrete gutt som ikke er i form..veldkommen tilbake til hverdagen[:)][;)]

For en herlig mann du har [:)][:)] Han skulle holdt et kurs for sambo [:D]

Så bra at dere koste dere, det fortjener du! [:)]

Ååååå, for en overraskelse!!!!

Kan godt tenke meg at en slik tur gjør underverker for et forhold når en har en travel hverdag med små barn[:)]

Kjempe kjekt å høre at dere har hatt det fint!

ORIGINAL: malii

For en herlig mann du har [:)][:)] Han skulle holdt et kurs for sambo [:D]

Så bra at dere koste dere, det fortjener du! [:)]

Wow for en MANN du har som gjør sånn a!! Det er sånn jeg bare leser om liksom ;) Herregud... Så fantastisk bra at dere fikk være bare kjærester igjen. Det kommer godt med når man blir kastet inn i hverdagen hehe

Så snill og go han mannen din er da[:D] du er heldig du[:D]men helt klart du fortjente det og det har han skjønt.... ikke noe bedre enn en så snill mann....
Godt å bare være dere to litt også.....

ååh ja han er bare NYDELIG!!!
skjønner at jeg må ta godt vare på han der[;)]
hihi

For en fantastisk overraskelse!![:)] *drømme drømme*:)

Ble skikkelig rett tilbake til virkeligheten på dere ja.Håper ungene blir fort friske igjen[:)]

Back
Topp