Jeg ble lett overtalt av dere til å teste idag gitt =)

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Brukte en billigstav, og svaret ble:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NEGATIV!
Hehe, hvorfor lot jeg meg overtale ;)
 
Venter noen dager før jeg tester på nytt om ikke TR dukker opp =)
Ha en super dag folkens! =)
 
hei! synd den ble negativ da, kanskje det er for tidlig [:)] 
 
etter babyboomen i helga så ble jeg revet med jeg og, men helt blendahvitt [:-] har ikm på fredag da, så det er jo alt for tidlig...men har ingen symptomer av noe slag...hadde mye mer før el [:D] så tror ikke det blir januar på meg nei..blir ikke noe mer testing før tr eventuelt ikke kommer [:-] (hvis en greier å la være da)
 
vi satser på at d går noen dager til før det slår ut[;)]krysser enda fingrer for deg
 
Haha..
Dumme meg tok en strimmel også..
Bare ett par timer etter jeg tissa sist.. Er det mulig??? Hvor dum går det ann å være?? Var akkurat som om jeg ikke klarte å stoppe, at det var noen andre som gjorde det! Hehe..
 
Uansett da, så kunne jeg skimte en strek der.. Kan være skyggestrek for alt jeg vet, men det har jeg hvertfall aldri fått på den før!
 
Nå har jeg bestilt med en digital som kommer i løpet at et par dager! Den tar jeg på FREDAG om ikke TR har kommet!
 
hihihi vistes skygge streken da?jeg fikk og svak skygge strek på billigstrimmelen først[;)]hehe vet hva du mener,noe med at man bare måååå ta en test til for og se om du får annet resultat[;)]
 
Back
Topp