jeg ble kvalm....(advarsel)

lille assa 75

Forumet er livet
Herrgud!!
Det er så grusomt at jeg har ikke ord! Tenk hvilke tanker som gikk gjennom hodet på denne mannen... fy F...[:(][:(][:(]

Herregud... Bare 12 år???[&o][:o] Men uansett tenk å kunne gjøre noe sånnt[:(] Denne verden er forferdelig[:(][:(]

[:(][:(][:(][:(] Fy flate...

Tror jeg både må spy og grine jeg...[:(][:(]

ORIGINAL: MammaOkt

Herrgud!!
Det er så grusomt at jeg har ikke ord! Tenk hvilke tanker som gikk gjennom hodet på denne mannen... fy F...[:(][:(][:(]

å grøss a meg... [:(][:(]

ORIGINAL: Manne1507

Herregud... Bare 12 år???[&o][:o] Men uansett tenk å kunne gjøre noe sånnt[:(] Denne verden er forferdelig[:(][:(]

Herrgud!!

signerer

ORIGINAL: Milla24

Har rett og slett ikke ord[:(][:(][:(]

Herrgud!!

Herrgud!!

Og bare 12 år.... Jeg blir så sint og lei meg! ÅÅååh! Den gutten skulle vært ute og lekt med vennene sine, ikke idresset full militæruniform og halshugget mennesker. Det her er bare helt forferdelig.. [>:][&o][:(][&o][:(][&o][>:]

åfy fa... hva tror dere den stakkars mannen tenkte før dette?? frysninger. ja det er helt sykt hvordan denne verden er blitt. Hører jo ikke om annet en krig, voldtekter, barnedrap.. at folk larer være så fæle!!!

Back
Topp