JEg ble drept imorges!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Det er faktisk litt vittig da[8D].

Jeg har jo ikke vært på et treningssenter i mange år så timene har jo forandret seg en del siden jeg var der sist. I tillegg er det da evigheter siden jeg var med på sånne timer.

Men så var jeg på zumba først. Den var egentlig bare lett. Svettet men ikke noe mer enn det. Mer gøy enn noe annet , så jeg varmer opp nå på løpebrettet først.

Så tenkte jeg i morges at jeg kunne tatt en time denne gangen, måtte prøve ut flere ting.

Så jeg dro på noe som heter Total. Uten å vite hva det var fornoe. Lurte på om jeg skulle varme opp først men fikk ikke tid til det. Men hadde 0 tro på den timen da.

Etter 40 min med konstant hopping hadde magen min snudd seg flere runder og jeg hadde kramper i beina - da dro jeg ut[&:][&:][&:][8D]

Det finnes visst nok Total Basic - noe jeg kanskje burde prøvd ut først siden denne var tenkt til moderat til godt trente[8D]. Viser seg at jeg ikke var så særlig godt trent likevel hahah! Er fortsatt helt knust og har hatt vondt imagen i hele dag - men nå hadde jeg heller ikke sett poeng med å fordøye frokosten før trening mtp hvor lett det måtte være[8D][8D][8D][8D][8D]

[;)] er jo litt godt å kjenne at kroppen har fått kjørt seg[:)]

flink du er til å trene altså, syns du jogger hver dag og dette oppå derigjen!

jeg hadde nok blitt sånn av bare en løpetur!

syns d er skikkelig trist at jeg er så ferb lat, jeg som elsker å trene og være aktiv...

HAHAHHAHAHA!!!! Hadde nok dødd bare under oppvarminga di! [8D][8D][8D]

Back
Topp