jeg ble akutt hysterisk...

• Trådstarter Trådstarter WZ
  • Opprettet Opprettet

WZ

Glad i forumet
Marcus tok mandlene sjette januar. Gikk greit det, lite komplikasjoner og fin form.
Men han har hosta hele tiden siden. noen dager mye, andré dager lite.
Men nå er det ekstremt!

Den lille kroppen krøller seg, hoster og brekker seg og sier han ikke får puste. Når han trekker pusten inn så blir beina ved halsen så tydelige..

Legevakta sier vi kan komme inn hvis vi vil.

Men så begynte jeg å tenke på om det kan være relatert til mandeloperasjonen? Livredd for at han skal begynne å blø.
Men det må vel være grodd?

Nei, kanskje litt søvn er det beste for alle.

hadde tatt en tur på legevakten jeg, så får du sjekket også kan du sove roligere etterpå

klem

Det har sikkert grodd ja.

Men om ungen min hadde klaget over at hun ikke fikk puste, hadde jeg reist på legevakta!

Han sovna nå, så da sitter jeg våken ved siden av så får vi reise inn om han blir dårligere. Jeg har legetime i morgen så da får han bli med dit.

Har fått en paracet.

er mye lungebetennelse ute å går, så jeg hadde sjekka det.

minste vår på snart 2 år, hadde lungebetennelse, og han hostet faktisk ikke så mye, og hadde heller ikke særlig med feber.
eldste hadde feberfri lungebetennelse da han var 5 år. Han hosta og hosta, til han nesten mistet pusten.

om ikke annet, så får du det i alle fall sjekket, og kan sove godt (i alle fall bedre) i natt

ORIGINAL: lille nuppa

hadde tatt en tur på legevakten jeg, så får du sjekket også kan du sove roligere etterpå

klem

[:)]

Back
Topp