Jeg blør

Linda31

Forumet er livet
Så nå gir jeg opp.. Med sa i jan og en i mai så har jeg liten tro på at dette er en ufarlig blødning [:(][&:] Nok er nok, ikke meningen vi skal få to barn.. Prøver ikke mer etter dette tror jeg..

Åååååneeeeiiiiiiii.... [&o] Det treeeeeenger jo ikke være noe????? Krysser fingre og tær for deg altså!!!!!!

ORIGINAL: Grete71

Åååååneeeeiiiiiiii.... [&o] Det treeeeeenger jo ikke være noe????? Krysser fingre og tær for deg altså!!!!!!
Nei, men hva er sjansen på at det ikke er det tenker jeg.. Hvorfor skal jeg blø denne gangen også.. Er bare møkklei nå..

Usjameg.... Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Vil så gjerne du skal være her...

Neeeeeeeeeeeeeeiiiiii!!!!

Ååå, nå fikk jeg tårer i øynene linda! DU SKAL VÆRE HER!!
Uff... dette MÅ gå bra!

Neeei, så fælt[:(] Krysser alt jeg har for at lille spiren klorer seg fast og holder seg der inne til mars!!! 

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Neeei, så fælt[:(] Krysser alt jeg har for at lille spiren klorer seg fast og holder seg der inne til mars!!! 

signerer denne!

Skal ned til legen og ta en hcg.. Blir vel en ny på onsdag for å se om det stiger.. akkurat nå kan jeg ikke tenke positivt, men tiden vil vise..

Nei nei.. Skjønner godt at du ikke klarer tenke positivt.. [:(]

Sender deg masse klemmer..

åååååååååååååånei! det var trist å lese[:o] Håper det ikke er SA, det TRENGER ikke være det vet du[8|] *Trøsteklem*

uff, krysser fingrene for at det går bra

uff, har tenkt på deg i hele dag.. håper det går bra!!

Back
Topp