jeg blør..

x1x*tredjespire*

Glad i forumet
da ble det vel bare 4 uker på vei denne gangen....

jeg vet ikke helt har jo ikke no vondt eller noe og har bare blødd noen flekker med litt rødbrunt blod,men etter 2 sa tør jeg ikke håpe på at det er rest blødning eller noe[:(]typisk hadde ikm igår og jammen kom det ikke allikavel[&o]

Jeg vil bare si at jeg hadde flere blødninger i starten,men har vært på UL og sett et hjerte som banker så må ikke være noe alvorlig[;)]

Hadde forresten flere blødninger forrige gang jeg var gravid også,men var ikke noe farlig,lykke til iallefall![:)]

Det er jo ikke sikkert det er en sa.
Det er flere jeg kjenner som har blødd i begynnelsen enn det jeg kjenner folk som ikke har hatt noe blødning i det hele tatt..

uff jeg håper jo på det beste da,vet ikke om jeg orker og prøve mere nå hvis det er en sa,da blir det tredje på rad...

Så trist å høre[:(] Krysser alt jeg har for at det "bare" er blødninger og ikke en sa. Klem

Uff.. det var trist..men ikke sikkert, som flere her sier, at det er sa... hørt om mange som har blødninger i starten av svangerskapet.. vet lite om dette.. men hørte mange snakket om festeblødninger osv...

[:(] du må ha det helt forferdelig nå, stakkar. håper du ikke mister. masse lykke til.

jeg håper og håper da at det ikke er sa,hvis ikke jeg blør noe mere nå altså at det kommer friskt blod så trur jeg faktisk ikke det er det,trist og si det men bynner og bli dreven på og se om det er sa eller ikke.men hvis jeg ikke sa er dette da ett tegn fra kroppen min om at jeg må ta det mere medd ro eller noe hva tror dere?

Back
Topp