Jeg blør...

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Var på toalettet og når jeg tørkert meg er det rosa på papiret. Går tilbake etter 15 min isj for å sette på et truseinnlegg og då kommer det en koagel. Nå når jeg tisset kom det en større koagel og er fremdeles mye, rosa uten at det er mye på truseinnlegg. Skal se ann 1 time og så ringe føden igjen. Men hører gjerne andres erfaringer! Er uke 23 i dag:)

Blør du mer enn bare litt spotting etter uke 22 så må du ta kontakt med fødestedet. Jeg hadde ikke ventet med å ringe føden, spesielt hvis du er bekymra. Bedre å sjekke det ut så fort som mulig.

Jeg hadde en større blødning for et par uker siden. Da var hele dopapiret rødt. Det ga seg utover natta, dvs ble mindre og brunere. Jeg prøvde å ikke få panikk, siden jeg var på ferie og ikke kunne gjøre noe med det. Da jeg ringte føden noen dager senere hadde jeg ikke mer blødning, og kjente at babyen sparket. Hun virket ikke bekymret, og sa at jeg kunne ringe om jeg fikk blødning som ikke ga seg. Vi har slimhinner i underlivet også. Blødninger trenger ikke nødvendigvis bety noe mer enn at slimhinnene er tynne eller et blodkar eller noe har sprukket.

Sikkert lurt å ringe slik at du vet hva du skal gjøre, og så blir du forhåpentligvis beroliget.

Jeg har snakket med føden av gang og skal se ann en time til og så ringe tilbake igjen:)

Å, fikk ikke med meg at du allerede hadde snakket med føden. Se an og ring tilbake da :) Håper du slipper mer blødning, masse lykke til! :Heartred Regner med alt er bra.

Jeg hadde en større blødning for et par uker siden. Da var hele dopapiret rødt. Det ga seg utover natta, dvs ble mindre og brunere. Jeg prøvde å ikke få panikk, siden jeg var på ferie og ikke kunne gjøre noe med det. Da jeg ringte føden noen dager senere hadde jeg ikke mer blødning, og kjente at babyen sparket. Hun virket ikke bekymret, og sa at jeg kunne ringe om jeg fikk blødning som ikke ga seg. Vi har slimhinner i underlivet også. Blødninger trenger ikke nødvendigvis bety noe mer enn at slimhinnene er tynne eller et blodkar eller noe har sprukket.

Sikkert lurt å ringe slik at du vet hva du skal gjøre, og så blir du forhåpentligvis beroliget.
Huff, er lett å få panikk når ting ikke er helt innafor. Regner jo med at det kun er et blodkar som har sprukket, men synes ikke noe om det:p Er vel det som stort sett skjer. Hadde det vært i forbindelse med sex eller lignende hadde jeg nok tatt det mer med ro. Kun rosa nå, så er relativt rolig.

Å, fikk ikke med meg at du allerede hadde snakket med føden. Se an og ring tilbake da :) Håper du slipper mer blødning, masse lykke til! :Heartred Regner med alt er bra.
Nei, så jeg ikke hadde akrevet det helt tydelig:p takk:Heartred

Hvordan går det nå? Har det roet seg? <3 Håper og tror at det ikke er noe! Det kan jo som andre sier være blodkar og slimhinner som noen sier, men viktig å ta på alvor ja! :)

Jeg fikk blødning i uke 20, trodde jeg skulle dø av skrekk når jeg var på do og papiret var dekket av blod!
Blødde mye, men det var heldigvis bare en rift i slimhinnene. Det gikk raskt over.
Håper alt står bra til med deg:Heartred

Hvordan går det nå? Har det roet seg? <3 Håper og tror at det ikke er noe! Det kan jo som andre sier være blodkar og slimhinner som noen sier, men viktig å ta på alvor ja! :)
Ble en lang kveld på sykehuset gitt. Utvendig og innvendig ul, pluss gynekologisk undersøkelse. Lille er friskmeldt, så jeg er fornøyd! De kunne ikke finne årsaken til blødningen, men tenker at så lenge lille har det bra, livmorhalsen er fin og morkaka er fin, så er jeg fornøyd med det:happy: Bestiller med en legetime denne uka, sånn at jeg kan ta det litt med ro en stund. Har ferie denne uka, så får slappet av litt!

Jeg fikk blødning i uke 20, trodde jeg skulle dø av skrekk når jeg var på do og papiret var dekket av blod!
Blødde mye, men det var heldigvis bare en rift i slimhinnene. Det gikk raskt over.
Håper alt står bra til med deg:Heartred
Er virkelig skummelt når det er snakk om disse små assa! Regner med at det var et rift her å. Har gitt seg nå:) Håper det ikke gjentar seg for noen av oss:)

Ble en lang kveld på sykehuset gitt. Utvendig og innvendig ul, pluss gynekologisk undersøkelse. Lille er friskmeldt, så jeg er fornøyd! De kunne ikke finne årsaken til blødningen, men tenker at så lenge lille har det bra, livmorhalsen er fin og morkaka er fin, så er jeg fornøyd med det:happy: Bestiller med en legetime denne uka, sånn at jeg kan ta det litt med ro en stund. Har ferie denne uka, så får slappet av litt!

Det var nå bra! :) Satser på at det ikkje skjer igjen! Mest sannsynlig kommer det ikke mer, siden alt var bra :) Viktig å ta det litt rolig ja ;) <3 klem

Uff så skummelt. Bra du ble grundig sjekka og at alt så bra ut. :Heartred

Så bra alt var bra! :Heartred Det er skikkelig skummelt med slike blødninger, så bra en får sjekka det ut og bekrefta at alt er som det skal!

Så godt å høre at alt er bra! Ble ordentlig bekymret nå! :Heartred

Så godt å høre at alt er bra! Ble ordentlig bekymret nå! :Heartred
Så bra alt var bra! :Heartred Det er skikkelig skummelt med slike blødninger, så bra en får sjekka det ut og bekrefta at alt er som det skal!
Uff så skummelt. Bra du ble grundig sjekka og at alt så bra ut. :Heartred
Det var nå bra! :) Satser på at det ikkje skjer igjen! Mest sannsynlig kommer det ikke mer, siden alt var bra :) Viktig å ta det litt rolig ja ;) <3 klem

Tusen takk for tanker og meldinger! Er godt å ha,noen å dele med når det butter litt:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Så godt å høre at ting var bra :) Høres ut som en ekkel opplevelse, men at du ble godt ivaretatt. Nå krysser vi fingrene for ikke noe mer problemer!

Back
Topp