Jeg blør

Da var det dessverre dårlig nyheter av legen idag. Hcg 160 på mandag og 140 igår... så da er det bare å prøve videre :) masse lykke til til dere andre :Heartred
Ånei så trist :( Men sikkert godt å få svar ❤ Masse lykke til videre.

Åhh nei.. bare å krysse fingrene for at neste vil bli med veien videre ❤️❤️❤️❤️

Tusen takk for lykkeønskninger:Heartred det gjør godt å se at helt ukjente bryr seg :) det var godt å få svar, men jeg skjønte det egentlig igår for da tok blødningene seg veldig opp. Men hadde jo likevel et lite håp. Får prøve å se positivt på det, jeg kan hvertfall bli gravid. Også tenker jeg at det er godt det skjer såpass tidlig, skulle bare vært 6+0 idag. Igjen, masse lykke til til alle dere andre! Nå skal det ikke forsvinne fler fra juni 2017!! :D

Så leit å høre.
håper dere lykke snart igjen og kommer helt i mål da.

Så trist :( Sender deg en klem og lykke til med prøving <3

Kjempeleit å høre! :-( sender deg en stor klem og håper det klaffer for deg igjen snart <3

Så kjedelig!!! Men vips er du på et nytt forum igjen, og da må du titte innom oss og si hei!!!❤️

Masse lykke til videre:Heartbigred
God klem!

Da var det dessverre dårlig nyheter av legen idag. Hcg 160 på mandag og 140 igår... så da er det bare å prøve videre :) masse lykke til til dere andre :Heartred

Uff, så leit... :( Hadde håpet i det lengste at det ikke endte slik, vet hvor vondt det er. Håper det går bra med deg og samboer, og at spiren sitter igjen så fort dere er klare for en ny runde. Kos dere som best i helga for å komme dere, sender en klem! ❤️

Back
Topp