Jeg blør

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
5+6 i dag og blør friskt, rødt blod. Livredd for at jeg mister!! Noen her som har blødd uten at det har betydd noe? Venter på at gyn skal ringe meg tilbake for å høre om jeg kan få komme til ul, men sykepleieren mente det var for tidlig. Eventuelt får jeg ringe fastlege og høre om å måle hcg. Veldig mye stress på jobb som absolutt ikke hjelper.... Vær så snill å klore deg fast lille spiren min!! <3

Mine erfaringer er dårlig desverre, men det er mange som blør uten at det betyr at de mister. Håper det er en uskyldig blødning! Stor klem til deg :)

Har du smerter?
Jeg blødde mye friskt blod og hadde magekramper i uke 12, blødningen kom ikke fra livmoren som de så. Så det kan gå an..

Men det eneste som kan gi deg et sikkert svar er en ul (men mulig det er for tidlig) eller HCG prøver.

En klem fra meg :)

Har du smerter?
Jeg blødde mye friskt blod og hadde magekramper i uke 12, blødningen kom ikke fra livmoren som de så. Så det kan gå an..

Men det eneste som kan gi deg et sikkert svar er en ul (men mulig det er for tidlig) eller HCG prøver.

En klem fra meg :)
Det murrer litt, men ikke noe mer enn vanlig liksom

Det murrer litt, men ikke noe mer enn vanlig liksom

Jeg har aldri hatt en SA, men vil tro det vil ta seg opp veldig med blod og smerter hvis det er det dette er?

Du får sikkert målt HCG hvis du ringer legen og sier at du blør!

Jeg krysser fingrene for deg!

Jeg har også bare dårlig erfaring. Selv om de ikke kan se så mye på UL, så kan de se hvor blødningen kommer fra.
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg glemt alt som heter jobb og bare ligget på sofaen og evt. besøkt legen.

Ånei :( Har ikke noen erfaringer dessverre, men håper det går bra! Stor klem :Heartbigred

Uff:( Jeg har ikke erfaringer med blødning (bortsett fra småspotting), men ønsker deg masse lykke til! Jeg ville, som flere skriver her, reist og målt hcg. Kanskje du også kan få en tidlig ul, slik at de kan se om det er en truende blødning eller ikke. Krysser fingre for deg:)

Bena på bordet og håp på det beste <3 jeg har bare dårlig erfaring på det punktet... er det mye klumper/levjete blod?

Jeg har hatt SA før. Blødde mye og hadde intense smerter.

Bena på bordet og håp på det beste <3 jeg har bare dårlig erfaring på det punktet... er det mye klumper/levjete blod?
Er helt friskt blod, ingen klumper

Håper det er harmløst. Men, uansett, dra hjem fra jobb, prøv å slappe av, og evt. få time hos legen. Krysser fingrene for at alt er bra.

Har dessverre ingen erfaring, men krysser fingrene for at spiren klorer seg fast :)

I forrige svangerskap blødde jeg ganske mye frisk blod fra rundt uke 6 samtidig som jeg hadde magesmerter så var helt sikker på at jeg mistet, men han er i dag en frisk ettåring. Så håper det er uskyldig, men du bør få hjelp for å slippe å gå rundt å være redd❤️❤️

Blødningen har tatt seg opp. Gyn mente det var for tidlig med ultralyd. Fått time med fastlegen klokken 14.10 så skal måle hcg.

Last edited:
Krysser fingrene for deg

Krysser fingrene for deg! Ei venninne hadde endel blødninger i uke 6, som nå sitter med en liten en på 4 mnd <3

Back
Topp