Jeg blør.... :(

agni*

Blir kjent med forumet
det ble et kortvarig besøk her inne hos dere. Jeg hadde litt blod på papiret før jeg la meg i går. I dag morges er det mer blod... Jeg trøster meg med at jeg bare var 4+5 på veg og at jeg har to friske fine jenter fra før. Dere som har opplevd SA før, hva er vanlig prosedyre nå? Bare la det gå sin gang eller må jeg gå til legen? :(

Hatt 2 sa tidligere. Første i uke 11 ble lege da for utskrapning av rester som ikke kom ut.
Andre gang var i uke 5 å lot det gå sin gang.
Klem til deg ♡♡ Trist er det uansett om det er tidlig. ♡♡

Så leit :(
Det er såpass tidlig at jeg kanskje ville ha latt det gå sin gang.

Hatt 2 sa tidligere. Første i uke 11 ble lege da for utskrapning av rester som ikke kom ut.
Andre gang var i uke 5 å lot det gå sin gang.
Klem til deg ♡♡ Trist er det uansett om det er tidlig. ♡♡

Hva kan jeg forvente meg? En vanlig menstruasjon eller mye mer og vondere. Bør jeg ta tester fremover for å se at hcg nivået synker? Har jo også hørt om graviditeter der de blør i svangerskapet, men er gravide alikevel?

Hva kan jeg forvente meg? En vanlig menstruasjon eller mye mer og vondere. Bør jeg ta tester fremover for å se at hcg nivået synker? Har jo også hørt om graviditeter der de blør i svangerskapet, men er gravide alikevel?

Du kan forvente mer klumper og litt kraftigere blødninger. Veldig inviduelt akkurat det med smerter.
Å ta en test med gjevne mellomrom er ikke dumt for å se om den blir svakere pga det du sier at noen blør under svangerskapet :)

åneei, så trist :( håper det bare er en liten blødning og at alt er bra med den lille. har jo hørt om flere slike historier. Kanskje ikke dumt å teste litt framover for å se hvordan HCG nivået holder seg...

Ville målt hcg hos legen uansett, i fall det er en uskyldig blødning.

Hvis det er en SA så klarer kroppen stort sett å ordne opp før uke 8. Men jeg ville tatt en tur til legen å snakket om hva du gjør videre. Når du er ferdig å blø så kan det være greit å ta en ny test. Er den negativ er alt ok.

Får du feber og føler deg syk må må du til lege å å utelukke eventuelle rester.

Jeg krysser fingrene for deg <3

Huff, så trist. Lykke til videre:)

Takk for det alle sammen. Har vert en rar dag på jobb i dag, med mangen turer på do. Det er vel som en vanlig menstruasjon nå. Kanskje eg tar en tur til legen/ringer i morgen... Men så er det jo snart påske så eg får ikke komme inn før mangen dager senere for å evt sjekke hcg nivå. Kjenner at eg er sliten nå etter en lang dag på jobb...

Huff. Prøv å slapp av som best du kan. <3

Uff så leit...:( Sender en god klem!<3

Så trist! :-( Ønsker deg lykke til videre :-)

Back
Topp