jeg blør :(

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
har det rett og slett helt jævlig nå..dritt dag..
tok blodprøve mandag og onsdag hos legen, for å se om hcg er normalt stigning, ringte og ville høre resultatet, kun mandagens prøve som var klart, og hun som tok tlf var sur :( spurte om svar og da svarte hun: ja det var den hcg prøven...nei den ser dårlig ut, så du er nok ikke gravid hvis det var det du lurte på...ble helt paff jeg av det svaret, begynte å gråte... svarte med at testene mine er jo positive.. svarte hun med : ja du er kanskje gravid da, men du må vente til svar i morgen men da bør den være mye høyere... ble så lei meg at jeg are la på,
jeg har blitt lovet god oppfølging..men synes det var skikkelig vondt å få i fleisen..

og nå siden ettermiddag har jeg begynt å blø litt, så nå bare gråter jeg... spiller ikke noe rolle om prøven på onsdag er litt høyere, å lenge jeg har blødd i ettertid... og vet ikke om det frister å gå bort og ta ny prøve, har ikke lyst å treffe hun dama igjen!!!
sitter her og er uvitende, tok en test idag og sto gravid 1-2, men det gjorde det for en uke siden og, så det burde vel stått 2-3 nå på den en uke etter...
jeg vet ikke hva jeg gjør om jeg mister nå...alt føles så håpløst ut og det bare gjør vondt, ul er jo ikke før om 2 uker til heller... får se ann blødningen..
blødde jo litt i forrige svangerskap ( så dårlig utganspunkt derfra) men da var det lit, og så stoppet det helt opp...ig ikke noe vondt i magen.. nå i ettermiddag fikk jeg mye murringer, så veldig skummelt...

Huff a meg, er så lei meg på dine vegne:-( Jeg har ingen erfaringer, så jeg kan ikke hjelpe deg - men sender deg en god klem, og håper inderlig at blødningen er uskyldig, og at du får fin stigning på hcg etter hvert. Stor, stor klem.

Ånei ånei, så trist lesning :( Håper av hele meg at dette er noe uskyldig og at det bare er HCG stigningen din som er treig. Og det er så vondt i tillegg når personal som være behjelpelige er uhøflige og sure :( Jeg krysser virkelig alt jeg har for deg og den lille spira di <3

Uff, dette var virkelig ingen god oppdatering fra deg :(! Håper det fremdeles kan gå bra, selv om det ser mørkt ut for øyeblikket. Fryktelig trist at du fikk en så lite medfølende og hjelpsom dame på telefonen når slike viktige opplysninger skal gis. Det minste man kunne forvente var et vennlig svar, for det koster henne ingenting. Krysser fingrene for at du får gode nyheter! Sender deg en stor klem.

Huff, skjønner godt du synes det var ille :(
Jeg kan kun svare av egen erfaring, fryseegget mitt festet seg sent, så stigningen min brukte litt tid på å komme i gang, så jeg hadde lave verdier en stund. I tillegg blødde jeg ca 3 ganger i uken hver uke fra uke 4-12... Så det er håp i hengende snøre!

har vært hos legen i dag, alt tydet på at jeg har mistet..men tok en ny prøve for å se, får svar på mandag...

har og blødd når jeg ventet tvillingene, men ikke slik som nå, litt i klumper og smerter... så har ikke noe håp igjen..

prøven på mandag var 49 i hcg og onsdag kun 57... og blødd nå i ettertid.. så legen var ikke så optimistisk han heller

Back
Topp