Jeg blør...

MissSE

Elsker forumet
Litt friskt blod på papiret i går kveld, og i dag. Akkurat sånn mensen begynner emoticon 
Og mensen skulle jeg hatt i disse dager ja!

Jeg har fått tre positive tester....
Vet det er normalt å blø litt, men bekymrer meg fordi!!

Usj da :( Tror du kan slappe av,er ganske normalt heldigvis! Jeg hadde det sånn da jeg gikk gravid med datteren min men det gikk bra :) Blødde litt hver gang jeg løftet litt tungt så ble sykemeldt. Men håper det går bra med deg :) klem

Krysser fingrene for at alt går bra emoticon

sexymama skrev:
Krysser fingrene for at alt går bra emoticon

Blødde jevnlig hver mnd da mensen skulle kommet hele sv.skapet med sønnen min. Men har idag en frisk 2 åring selvom jeg blødde ofte :D

Jeg krysser fingrene for at alt er bra med spiren !

Initram skrev:

Fortsatt bare pittelitt på papiret. Ikke noe de siste timene faktisk! Håper dette går bra! Jeg hadde noe lignende med storebror, husker ikke når, men det var i de første ukene... Får bare litt noia.

Fortsatt bare pittelitt på papiret. Ikke noe de siste timene faktisk! Håper dette går bra! Jeg hadde noe lignende med storebror, husker ikke når, men det var i de første ukene... Får bare litt noia.

Lykkeliten* skrev:

Initram skrev:

Slikt er kjipt. Trenger ikke nødvendigvis å være noe, bare den konstante bekymringen som er utrolig kjip. Blødde med mitt første barn jeg også, ganske jevnt gjennom svangerskapet.. Men gikk fint med meg også :)

Skal krysse fingrene for deg!

Forstår godt du får noia, blod og svangerskap hører jo ikke sammen. Men det er en del som har blødninger i svangerskapet, spesielt i tidene når en skulle hatt mensen. Siden du ikke blør mye og ikke har smerter rekker jeg med det bare er en uskyldig blødning. Krysser fingrene for deg :)

Hei.. Hvordan går det med deg nå? Har du sluttet å blø? :)

Hønemor24.07 skrev:
Hei.. Hvordan går det med deg nå? Har du sluttet å blø? :)

JA! Har ikke blødd mere... emoticon 
Kroppen er en luremus, må slutte å skremme meg sånn.

Godt å høre :) Du har fortsatt pos test?

Godt å høre :) Du har fortsatt pos test?

Det er bra! grusomt å bekymre seg sånn! Kroppen gjør som den vil gitt.. 

Back
Topp