Jeg blør

• Trådstarter Trådstarter O
  • Opprettet Opprettet
Uff da. Mye?
Må bare nevne at jeg blødde litt da jeg fikk begge mine. Og med sistemann så hadde jeg en STOR styrtblødning i uke 22. Men likevel gikk det bra.
Krysser fingrene for deg. Håper det går bra.

Jeg har hatt flere spottinger som vi kaller det....små blødninger altså. Og her er alt ok så langt! Ring legen din og få en time til tidlig UL. Det gjorde jeg...og der baket et lite hjerte gitt. Har sett flere her inne som har hatt skikkelige blødninger, der alt har gått bra. Prøv å tenke positivt til noe annet er påvist. Håper det går bra...og lykke til!

Huff.. Blødninger kan være skremmende. Hadde en del blødninger med forrige mann sist jeg var gravid. Og kunne blø såpass den første dagen som ved vanlig mens. De fant aldri ut hvorfor, for alt var som det skulle.

Håper blødningen din er ufarlig.. Men ta en tlf til legen for en sjekk.. Trøsteklem

Huff, håper det er ufarlig. Jeg hadde en blødning for 3 uker siden og var sikker på at det var en SA, men lille lever i beste velgående hos meg! Ta kontakt med lege du! Lykke til!

Jeg har "menssmerter" også. Uff. Får man henvisning til ul før uke 6?

Uff, det er ikke gøy å blø :( Men som de andre sier så er det normalt med småblødninger i svangerskapet! Hør med legen din :) Krysser alt jeg har for at alt er som det skal være inne i magen din!!

Enig med de andre om å ta en tlf til legen og få det sjekket ut.
Masse lykke til! *stor klem*

Hvis du har menssmerter i tilegg er det veldig lurt å ta en tur til legen.
Han kan kanskje måle HCG 2 dager og se om det stiger!

Jeg har bestilt legetime, men har ikke tro på at det kommer til å gå bra.

emoticon

uff, tenker på deg....det er ikke lett vettu :(

O skrev:
Jeg har bestilt legetime, men har ikke tro på at det kommer til å gå bra.

emoticon

Håper det går bra med deg! Jeg blødde forresten også litt nå og da gjennom forrige graviditet.. 

Back
Topp