Jeg blør..! SA?? :(

Siljevann

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg våknet i dag og fått friskt rødt blod i trusa.... Ikke så mye men litt.. Er dette SA? Er så redd nå...

Jeg våknet i dag og fått friskt rødt blod i trusa.... Ikke så mye men litt.. Er dette SA? Er så redd nå...
Uff :( Man vet jo helt aldri, har hatt det selv i noen dager og drar til legen nå Om en time. Krysser fingrene at spiren din sitter og at det bare er en liten blødning <3

Det trenger ikke være det. Har du vondt? Jeg har i begge mine svangerskap blødd i uke 6/7 og 11/12. Vet det er skummelt, men om det ikke tar seg opp kan det være en uskyldig blødning. Langt på vei? :) med nr to dryppet det i do og fylte ett truseinnlegg.. Men gikk bra. Begge gangene :)

Uff :( Man vet jo helt aldri, har hatt det selv i noen dager og drar til legen nå Om en time. Krysser fingrene at spiren din sitter og at det bare er en liten blødning <3

Håper det er en uskyldig blødning... Lykke til hos legen, håper legen har bare bra ting og si! Krysser fingrene for din spire også<3

Det trenger ikke være det. Har du vondt? Jeg har i begge mine svangerskap blødd i uke 6/7 og 11/12. Vet det er skummelt, men om det ikke tar seg opp kan det være en uskyldig blødning. Langt på vei? :) med nr to dryppet det i do og fylte ett truseinnlegg.. Men gikk bra. Begge gangene :)

Ja, har vondt på venstre side av magen... Er 4+4 på vei... Gir håp at det gikk bra med dine! Prøver å ringe legen nå... Håpe, håpe:)

Har du prøvd å ta noen gtester? Jeg mistet 4+4 sist, og da var gtesten negativ alt. Så kanskje du kan berolige deg om du får en sterk test :)

Jeg hadde en liten blødning som var uskyldig (tror/håper jeg) :) Da leste jeg at det var helt vanlig med en liten blødning rundt ikm :) Krysser fingrene for at det var det for deg og :)

Fikk beskjed av legen at jeg måtte gå hjem fra jobb og holde meg helt i ro... Fikk time i morgen tidlig, men hun sa vi måtte forbedrede oss på det værste.... Prøver å tenke positivt...

Krysser fingrene for at alt har gått bra med deg og den lille.

Back
Topp