Jeg blør! *Oppdatert

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Herregud for en panikk. Føltes som jeg tissa på meg, på do ser jeg at trusa er helt rød.. Har stoppet opp nå, ringte og bestilte time til ultralyd med en gang. Får inn kl.10.30...

Er 11 uker i dag :(

*Oppdatert*

Og da er jeg ikke 11 uker lengre.. Men 10+4 :D

Lille babyen var jo kjempeaktiv der inne, snudde seg rundt, vifta med armer og bein. Så godt å se! :)

Holdt på å få hjertestans ei stund her, virkelig ikke godt å bli så bekymret. Kunne ikke se noen spesiell grunn til at jeg skulle blø, så da er nok alt bra da :)

Last edited:
Det kan gå veldig fint, kjenner flere som har blødd i svangerskapet.

Men veldig fint du fikk UL så fort. :)

Huff , ingen god følelse ! Lykke til , regner med spira sitter godt og trygt :)

Ja i og med at det har stoppet opp tror jeg også det går helt fint :)
kos deg på ul :)

Masse lykke til :-) Veldig godt tegn at blodet har stanset! Krysser fingrene for deg.

Krysser fingrene for deg <3 håper det gikk bra på ul?!

Så bra at alt var fint med den lille i magen :) så lenge du ikke blør fra livmoren så skal det jo ikke være farlig :)

Så herlig! !! Hurra :-) :-)

Ååå som du skremmer... nå tenkte jeg det hadde gått galt når du skrev at du ikke var 11 uker lenger.. tullejenta :p Så ufattelig godt å høre at du var 10+4!! :D

Så bra alt gikk bra til slutt! :)

Var en heftig formiddag, begynte å hylgrine da jeg oppdaga det.. Og storflire da vi kom ut av ultralydkontoret, tror dere ikke bestekompisen til samboeren med fru satt og venta på å få komme inn! Èn ukes termin imellom! :D

Back
Topp