jeg blør ;( *oppdatert*

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
jeg måtte opp og tisse som normalt...og hjelp...der kom det friskt blod....jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det stikker litt i magen...trodde det var treg mage som gjorde det..men frykter det værste...
er så lei meg...jeg orke ikke tanken engang hva jeg gjør hvis jeg mister nå :(
etter 3 icsi forsøk så klaffet det jo...det skulle jo endelig etter 2,5år bli vår tur...
sitter her og niskriker...ringte mannen som er på jobb, så han kommer hjem til meg, så blir det vel legen i morgen tidlig...
å be til de høyere makter om at alt er bra, har jo fått inn to egg, så håper kanskje det er ett som har gått til grunne, og et bankene hjerte igjen...
måtte bare få ut noen tanker....midt på natta...så ringe vel legevakta når mannen er hjemme, men er vel lite han kan gjøre..blir vel en tur på sykehuset i morgen...
åååå...please la alt gå bra, det må gå bra..livredd
--------------------------------------------------------------
da har jeg vært hos legen...ble mye tårer i dag....men endte tilslutt opp med gledestårer 
alt er bra, hun hadde ul apparat på sitt kontor...så der så vi et bankende hjerte (såvitt jeg så, var så lite)
aner ikke å lettet og glad jeg er, weeeeeeeeee, hun kunne ikke si hva blødningen kom av...
men ble sykemld til og med neste uke og, for å slappe av..
og ny ul på mandag, der mannen og skal være med...gleder meg sååå, måtte spiren fortsette å gro inni meg :))

Håper alt går bra, er det ikkeno legevakt dere kan reise på nå??? Krysser fingre og tær for at alt går bra:)

Å nei kjære deg! :(  Håper virkelig dette er en ufarlig blødning eller evnt en spire nr 2 som går til grunne! 

Har du smerter? har blødningen tatt seg opp? Hvor mye?

Dette MÅ gå bra!! Tenker på deg og krysser alt jeg har for dere!

Neeei!

Krysser alt jeg har og sender gode tanker for at dette skal gå bra.

Uff, det er fryktelig skremmende!! Det er veldig mange som har blødning de tre første mnd. Krysser alt jeg har for at alt er bra inni magen!! Håper du kommer inn til en UL i dag! Trøste klem

ÅNEI!!!!! Krysser alt jeg kan for dere!!! Håper dere kommer på UL i dag og sår se et eller to bankende hjerter <3 <3 Klemmer

Håper så veldig for dere at det var en uskyldig blødning, og krysser det som krysses kan!

takk for gode tanker jenter <3 er helt i fra meg...
jeg har time hos legen kvart over 11...
blødningen stoppet opp i løpet av natta...nå er det gått over til brun blødning, litt klumpete..
så krysser alt jeg har for at det er liv der inne...

Lykke til!!! Krysser alt jeg har!! Håper på en oppdatering senere!!

Ånei!!!!:( Nå griner jeg:(:(:( Håper virkelig alt er bra! Har hørt at det er ganske mange svangerskap hvor en av tvillingene går til grunne, og når man sjekker på ul, så ser alt bra ut med den som er igjen.

Når jeg hadde SA hadde jeg stikkende murringer som ble verre og verre, lysebrunt utflod som innen 20 minutters tid gikk over til friskt blod. Blødde mer og mer, fikk mer og mer vondt, våknet av smertene, klarte ikke sove, lå på gulvet kaldsvett og bleik å rulla med kraftige kramper! Håper du ikke kjenner deg igjen i noe av dette.. Bra at blødningene stoppet! Det gjorde de ikke i mitt tilfelle, det ble verre og verre og varte i flere dager.

Krysser fingrene for deg<3<3<3

ønsker så inderlig en liten sp skrev:
takk for gode tanker jenter <3 er helt i fra meg...
jeg har time hos legen kvart over 11...
blødningen stoppet opp i løpet av natta...nå er det gått over til brun blødning, litt klumpete..
så krysser alt jeg har for at det er liv der inne...

Syns det høres lovende ut!:) at du ikke blør mer friskt , men brunt gammel blod... Dette skal gå bra vennen:)

Krysser fingre for at vi får beholde deg her inne :)

oioioi... her er hormonene i full fyr, strigråter for ingenting og så kommer noe SÅ trist, ble mye tårer her.. Krysser fingrene for at det går bra for dere, høres så utrolig urettferdig ut når noen opplever triste ting gang på gang på gang.. Ønsker dere alt godt, og selvfølgelig friske spirer <3

tusen takk alle for trøstende ord <3

nå er det jubel i hus, oppdatert på toppen :)

Back
Topp