Jeg blør... *oppdatert*

Squash

Betatt av forumet
Begynte å blø i går og gjør det fortsatt. Ganske mye, så jeg må innrømme jeg tror jeg er ferdig for denne gang. Forsøker å få time hos lege i dag-de har åpent fra 12-18, så får vite det snart. Krysser selvfølgelig fingrene, men det føles ikke bra. Sukk! Har vært på UL og det var dessverre ikke spor igjen av spiren. Kroppen har heldigvis tatt seg av alt, så jeg trenger ingen utskrapning. Da er det bare å brette opp ermene og begynne på nytt. Det skal nok gå bra. Lykke til videre til alle dere!

minnie2 skrev:
Ånei... Lykke til hos legen i hvert fall!!

-lykke til.

Nei, nei, nei! Håper alt er som det skal med spira di!

Nei ikke si det da...... Håper du får en time hos legen fort og at alt står bra til med den lille spiren i magen. Masse lykke til, skal tenke på deg.

Å nei. Håper det er gått bra likevell. Lykke til!

Uff den følelsen er ikke god! håper alt står bra til!

Ånei... Så kjipt! MAsse lykke til, håper det er en uskyldig blødning!

Uff så leit! Lykke til hos legen!

Vet hvordan du har det nå emoticon

Krysser selvfølgelig alt for deg fortsatt og sender deg en stor klem! <3

Har fått time kl 17, så da får vi bare se. Takk for god støtte!

Jeg vet så altfor gått hva du snakker om! Jeg fikk beskjed uten noe som helst undersøkelser jeg, om at jeg hadde mistet.. Jeg begynte å blø mandags morgen og blør fortsatt :/ Men alle testene jeg tar blir sterkere og sterkere! Så skal jeg på UL på mandag.. Håper den lille spiren holder seg inne!

Uff det var kjempe trist
Men masse lykke til videre, håper det snart sitter en ny sterkere spire.

Da var utrolig trist å høre :(

Håper du snart lykkes igjen og at spira sitter hele veien! <3

Kakken skrev:
Da var utrolig trist å høre :(

Håper du snart lykkes igjen og at spira sitter hele veien! <3

Utrolig trist å lese at spiren er borte! Vet hvor vondt det gjør... Håper du slutter å blø fort så dere snart har et nytt vidunder på vei!

*klem*

Så utrolig trist å høre. emoticon  Masse lykke til med videre prøving

Back
Topp