Jeg blør.. Oppdatert!

Destiny85

Forumet er livet
Oppdatering: Fikk inn til jordmor og sjekket urin, den slo ut.. +3 på leukozyter eller hva det heter. De sendte inn prøve på dyrking.
Blodtrykket var fint også tok de en CTG. Småen gjemte seg innimellom så hjertelyden var litt av og på. Ellers så den fin ut.
Var ikke til lege, tok en gu, den var fin. Han tok også en innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen, den var lang og lukket så det er ingen fødsel på gang[:)]

Så det hele resulterte i at de ikke hadde noen forklaring, det kunne være et sprukket blodkar e.l.
Jeg spurte om det kunne være pga foranliggende morkake, men det var ikke det siden den lå så langt oppe.

Det viktigste er at jeg ikke blør mer nå og at både jeg og lillebror har det fint[:)]

Tusen takk for lykkeønskninger!

---------------------------------------------------------------------

Sov litt utpå i dag, og når jeg gikk på do så så jeg til min store forskrekkelse at det kom blod på pairet[&:] Nesten hele overflata var rød[&o]
Neste tørk var rosa med rød tyyyynne streker av noe slag, og tredje var det bare blodspor..

Ringte til føden og de ville ha meg inn på sjekk kl.13, wish me luck!

Håper alt er som det skal. Jeg hadde noen blødninger etter uke 30 jeg også, men det var helt ufarlig. Stammet fra sprengte blodkar.[:)]

lykke til! Håper det ikke var noe annet enn et lite risp eller noe[:)]

krysser fingre og håper det ikke er noe annet enn uskyldig[:)]

Lykke til,går nok så fint så.Kan jo være slimhinner som er tynne,sprengte blodkar,osv.

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: turtles

Hvis det er slimproppen, så kan man vel gå i mange uker etter det uten å føde?

ORIGINAL: Qualitas

ja det kan man....jormora sa til meg at sliproppen kan gå tidlig i svangerskapet for så å gjendanne seg.....

ORIGINAL: sjefsberta123456

ja det kan man....jormora sa til meg at sliproppen kan gå tidlig i svangerskapet for så å gjendanne seg.....

Var ikke noe slim der.. men var så rart med de "trådene"[8|]
Har hatt vondt i lysken lenge nå, og det var ille i går..
De sier man kan blø lettere om morkaka ligger foran? Min ligger foran og høyt...

Masse lykke til

ORIGINAL: turtles

Sign.

Jeg også blødde noe 1 mnd før fødsel, ringte legen og ble sendt til sykehuset. Måtte holde meg i ro en stund. Også gå litt etter hvert. Jeg aner ikke hvorfor jeg blødde da..
Og hver gang jeg fikk dra hjem, begynte jeg å blø igjen. Hah.. Men siste gangen dro jeg hjem uten å begynne å blø. Fikk beskjed om å ta det rooooooooolig. Og hvis det begynte å blø igjen skulle jeg pelle meg tilbake. :p

!!![:)]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: sjefsberta123456

Var ikke noe slim der.. men var så rart med de "trådene"[8|]
Har hatt vondt i lysken lenge nå, og det var ille i går..
De sier man kan blø lettere om morkaka ligger foran? Min ligger foran og høyt...

lykke til... er hvis den ligger over åpningen man ofte blør.. ikke foran på magen..[:)]

sign

Oppdatert!

Back
Topp