• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jeg blør.. Oppdatert!

Destiny85

Forumet er livet
Oppdatering: Fikk inn til jordmor og sjekket urin, den slo ut.. +3 på leukozyter eller hva det heter. De sendte inn prøve på dyrking.
Blodtrykket var fint også tok de en CTG. Småen gjemte seg innimellom så hjertelyden var litt av og på. Ellers så den fin ut.
Var ikke til lege, tok en gu, den var fin. Han tok også en innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen, den var lang og lukket så det er ingen fødsel på gang[:)]

Så det hele resulterte i at de ikke hadde noen forklaring, det kunne være et sprukket blodkar e.l.
Jeg spurte om det kunne være pga foranliggende morkake, men det var ikke det siden den lå så langt oppe.

Det viktigste er at jeg ikke blør mer nå og at både jeg og lillebror har det fint[:)]

Tusen takk for lykkeønskninger!

---------------------------------------------------------------------

Sov litt utpå i dag, og når jeg gikk på do så så jeg til min store forskrekkelse at det kom blod på pairet[&:] Nesten hele overflata var rød[&o]
Neste tørk var rosa, og tredje var det bare blodspor..

Ringte til føden og de ville ha meg inn på sjekk kl.13, wish me luck!

Lykke til! Det går nok helt bra! 

Det går nok bra, men kjenner hormonene mine ikke er helt venn med meg i dag.. gråter enten jeg vil eller ikke[&o]
Har jo siden jeg ble gravid trudd at det svangerskapet her ikke kom til å gå bra, siden jeg ble gravid så lett ift sist.. Blir 2 lange timer fremover[:(]

Å gud. Lykke til!

Alt e nok bra [;)]

Forresten; hadde ikke du morkaka foran ?

Da e det iallefall vanlig  [:)]

Morkaka ligg høyt og foran, kan det vær derfor?

Det er vel når morkaka ligger lavt og foran det er vanlig med blødninger?

Uansett, masse lykke til på sjekken, jeg er sikker på at det er en naturlig forklaring på blødningen! [:)]

Nå har du vært der og alt er sikkert bra.

Klem klem

ORIGINAL: **vimsa**

Såååååå godt å høre at alt var bare bra[:)][:)][:)]

klem til deg[:)]

Sånn oppdatering like vi [:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Godt å høre at alt står bra til! Lillegutt får holde seg i magen noen uker enda!! [:)]

God klem til deg [:)]

Back
Topp