Jeg blør:( (oppdatert)

mortilto

Forelsket i forumet
I dag som skulle vere slik en fin dag......

Jeg og jentene hadde endelig kommet hjem fra en kort ferie hos min mor, og jeg måtte selvfølgelig springe på do med den gang vi kom inn døra (kjempe tissetrengt som jeg er hele tiden)....

Drar ned trusa, og der er det ganske mye friskt blod... Har tatt på bind nå... Men håper det ikke kommer mer... Tror nok ikke det går veien denne her gangen heller.

Skal ringe lege i morgen å kreve å få en ul. Greier ikke å bare gå å vente... Da blir jeg sprø tror jeg.

uff da [&:] veldig ekkelt når sånt skjer... Berre ring legevakta og forlang at du får komma no. Det hadde eg gjort. Men husk det er mange som blør gjennom heile svangerskapet, og det er lettere å beggyne å blø nå som feks etter samleie ol .. Så ikkje mist håpet jenta[;)] kan godt hende du må ta det litt med ro noen dager.Men ring i kveld så du får slappa av litt.

Huffda, kjenner til følelsen! Håper det går bra for deg!!!

Jeg hadde 3 slike blødninger som varte i flere dager med lillegutt, men alt var like flott hver gang jeg fikk se på ul![:)]

Håper det går like bra for deg!!!

Har du smerter?

ORIGINAL: første mann

uff da [&:] veldig ekkelt når sånt skjer... Berre ring legevakta og forlang at du får komma no. Det hadde eg gjort. Men husk det er mange som blør gjennom heile svangerskapet, og det er lettere å beggyne å blø nå som feks etter samleie ol .. Så ikkje mist håpet jenta[;)] kan godt hende du må ta det litt med ro noen dager.Men ring i kveld så du får slappa av litt.

SIGN!!!
hadde krevd undersøkelse i dag...

huff, håper det stopper opp med å blø.....[:o]

greit å ta en ul kjapt istede for å gå og vente...

lykke til...

Hei.
Er aldri gøy når man blør.
Men du, jeg begynte å blø ganske heftig forrige uke. Heldigivs så gikk det over til spotting i løpet av natten. Spottet litt dagen etter også, dro på legevakta. Der ble jeg henvist til ul.

Ul viste et lite foster med full hjerteaktivitet;). Og cervix (eller hvordan det skrives) var helt stengt. Men grunnen til at jeg blødde kunne komme av en muskelknute som ble oppdaget i livmor. Eller det faktum at det lå anlegg til en til der. Men lille kavringen vår hadde det kjempe fint<3. Så kan jo hende det ikke er noe;).

Kom deg til lege eller legevakt så du får ul;). Ikke ta sorgene på forskudd, spess ikke hvis du ikke har smerter;)

Lykke til!

Krysser fingrene for at det gir seg fort og at alt er bra med lille spire! [:)]
*klemmepå*

ORIGINAL: SunShin

*klemmepå*

Signerer, håper du får ul også...

Tusen takk for alle svar.

Jeg hadde litt stikking i magen tidligere, men ikke smerter...

Nå har jeg heldigvis ikke blødd noe mer. Håper det holder seg slik. Mannen er på jobb, så jeg er alene hjemme med barna. Så må nok vente til i morgen.

Blir VELDIG skuffet om jeg ikke får ul. Spesielt siden jeg mistet i MA sist jeg var gravid.

uff skrekk og gru,,, vår aller værste frykt, håper det bare er en ufarlig blødning.

Men en gang for alle dere må slutte å si at så lenge en ikke har smerter går det bra, det er totalt feil. Jeg hadde en sa som endte i ma i uke 8 uten smerter i det hele tatt.... så det er litt feil..... ikke for å ødelegge.

ORIGINAL: SunShin

*klemmepå*

Har du fått snakket med lege enda? Hvordan gikk natta?

Fikk komme til lege kl 09.15. Hun ringte til sykehuset, og jeg fikk komme på ul med en gang.

Kom opp på sykehuset. Fikk beskjed om å ta av meg klærne, og satte meg i stolen. Hun sjekket mormunnen, livmoren og til slutt tok hun ul. Hun fant babyen med en gang. Og hjertet banket???. Babyen lå me kryssede føtter, og bevegde seg. Har fått med to bilder hjem, så skal prøve å få lagt ut senere.

Hun så at der fortsatt er litt blod igjen, og at det kommer til å komme ut de nærmeste dagene... Men hun sa også at så lenge vi så et levende foster nå så var prognosene veldig gode. Fikk beskjed om å ikke løfte noe til blødninene hadde stoppet.

Nå er jeg bare kjempe glad. Sist jeg var der så jeg et foster uten hjerteslag, og var sikker på at det var det jeg ville se i dag også.. Må si jeg hadde en annen følelse når jeg gikk ut dørene i dag (eller svevde)..

Så herlig!! [:D]
Da er det bare å passe på å slappe masse av og ta godt vare på deg selv og lille spiren! [:D]

Så  flott!

Å så fantastisk, da!

Gratulerer med en sprell levende liten spire [:D]

Så utrolig bra!!! [:D]

krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!!![:(][:)]

Åh, så godt at alt var i orden!!! [:D][:D][:D] Ta godt vare på deg selv de neste dagene nå da! [;)]

Back
Topp