jeg blør.....OPPDATERT :( øverse innlegget

offa connie,kjempe lei meg på dine vegne...

å, dette var leit[:(] Håper det går bedre med deg etterhvert, og at dere får til å lage en ny spire om ikke lenge.
[:(]

ORIGINAL: #Alias#

Åh nei, så trist å logge seg inn og finne så triste nyheter[:(] Sender deg en kjempeklem, connie83! Selv om det gikk galt denne gangen, har du nå motbevist 2 ganger at det ikke var mulig for deg å bli gravid. Er sikker på at du får oppleve det igjen, og da går det BRA[:)] Stooooor klem til deg!!!

Stakkars deg, Connie [:(] Vet nesten ikke hva jeg skal si[:(] Dette var skikkelig trasig å lese. Ta vare på deg selv nå - så håper jeg du snart kommer til hektene igjen!

Sender deg en stor klem!!

så trist å lese...... sender deg mange tanker! lykke til videre!

Dette var veldig trist å høre![:(] Du har vært en skikkelig gledesspreder her inne,så det er veldig trist at du må forlate oss. Ta tiden til hjelp og  bruk mye tid sammen med prinsessen din. Hun vil nok gjøre det litt lettere for deg! Så prøver dere igjen når dere føler dere klare for det! Masse lykke til videre! Stor Klem!

nei,dette var trist. har tenkt på deg idag!
dere får kose dere masse med den nydelige jenta dere har, og så krysser jeg fingrene for at neste spire sitter når dere ønsker det!!

lykke til fremover!

ORIGINAL: JeanetteB

Dette var veldig trist å høre![:(] Du har vært en skikkelig gledesspreder her inne,så det er veldig trist at du må forlate oss. Ta tiden til hjelp og  bruk mye tid sammen med prinsessen din. Hun vil nok gjøre det litt lettere for deg! Så prøver dere igjen når dere føler dere klare for det! Masse lykke til videre! Stor Klem!

tusen tusen takk!! det var veldig søtt sagt!

må dere alle ha fine svangerskap!! Jeg kommer nok å sniker litt til tider he he[;)]

Nei så trist[:(]...Sender en trøsteklem

Nei uff så trist og vondt!![:(][:(]

Godt at dere har Nydelige Emilia!
Ønsker deg masse lykke til videre, go klem!

off..så trist å lese..[:(]  Du må ha masse lykke til videre vertfall.. håper den sitter neste gang..og at det skjer snart! [:)] Mange klemmer

ORIGINAL: Sikon

Huff, så trist Connie [:(][:(][:(][:(][:(]

Ble kjempelei meg nå på dine vegne!!
[:(]

Uff,jeg blir utrolig trist av å lese dette[:(]
Ønsker deg og dine masse lykke til fremover og ta godt vare på hverandre!!!!

Stooor klem til deg

Back
Topp