Jeg blør litt..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hei! 

Idag er jeg 24+5 uker på vei.. 
Idag når jeg sto opp gikk på do og tørket meg såg jeg at det var litt blodspor på papiret, men det kommer ingenting i trusen.. Veit ikke hva jeg skal gjøre?
Har ikke hatt samleie, men har UVI, så går på antibiotika.. Kan det vere derfor?
Og hva ville du gjort? Sett det litt ann, eller?

Jeg har blødd èn gang, da var det pga UVI. Om det bare er litt på papiret pleier det ikke være noe. Jeg hadde masse blod i do, men det var bare èn gang.

Jeg fikk feil behandling av legevakten, så jeg hadde UVI lenger enn jeg hadde behøvd, og det var spor av alt mulig og blod i urinen min, men så bare forsvant alt, og alle prøver etter den siste infeksjonen har vært helt rene. Blir nesten litt redd, for det har alltid vært + på ettellerannet hver eneste gang ;p

Jeg ville tatt en tlf til føden for å spørre. Så slipper du å gå å lure i alle fall!! :-)

Ja, følg de andre over her, å ta en telefon du, d sies at ved blødninger sent i svangerskap alltid skal sjekkes.

ringte å spurte. De sa jeg skulle se det ann, dersom jeg begynte å blø mer eller få vondt i magen skulle jeg ta kontakt på nytt

Jeg blødde jevnt og trutt frem til uke 24 dette svangerskapet. Alltid bare spor på papiret. Jeg ringte aldri føden, snakka led jordmora mi en gang. Og hun sa som de sa på føden til deg. I tillegg til å kjenne etter liv. Mest sannsynlig er det et sprengt blodkar i skjedens slimhinner. Eller uvi'en.

Back
Topp