jeg blør huffffff

ditdit

Glad i forumet
ja jeg blør jg hade positiv test men i går begynte jeg og blø etter samleie[:(] jeg får små blod klomp slim og har mensen smerter på en måte osv... sorry ekle detaljer.... legevakta vet ikke hva det kan være[&:] dem tok ny test men da var streken nesten ubetydelig... hva har skjedd tro har jeg mista bebin min[:(] nå er jeg helt skuffa.... lei meg... og jeg vet ikke hva som skjer heller ikke legevakta[&:][:(][:(][:(] 

Jeg har mistet tidligere, da tok de blodprøve for å kunne si hva som hadde skjedd. I tillegg tok jeg UL for å sjekke at alt var kommet ut.

Håper det går bra med deg!

ORIGINAL: 2 x Lykke

Jeg har mistet tidligere, da tok de blodprøve for å kunne si hva som hadde skjedd. I tillegg tok jeg UL for å sjekke at alt var kommet ut.

Håper det går bra med deg!

dem sa det ikke var noe dem kunne gjøre[&:] 

Jeg sniker litt fra desember jeg[:)] Det er helt normalt å blø etter sex asså[:)] Er mange som gjør det.. så krysser fingrene for at alt er bra[:)]

krysser fingrene på at spiren er der enda:)

ORIGINAL: Nnem

Uff, håper det ikke er spiren. Lykke til og sender god bedring klem

ORIGINAL: ...Bebegim...

ja jeg blør jg hade positiv test men i går begynte jeg og blø etter samleie[:(] jeg får små blod klomp slim og har mensen smerter på en måte osv... sorry ekle detaljer.... legevakta vet ikke hva det kan være[&:] dem tok ny test men da var streken nesten ubetydelig... hva har skjedd tro har jeg mista bebin min[:(] nå er jeg helt skuffa.... lei meg... og jeg vet ikke hva som skjer heller ikke legevakta[&:][:(][:(][:(] 

trodde ikke det betydde noe, er det antydning til strek, så er det positiv test.
Noe må de vel kunne gjør for å vite om spiren lever[:@] Jeg krysser fingrene for deg[:)]

Krysser fingrene for at alt går bra! [:)]

ORIGINAL: Lindus82

Krysser fingrene for at alt går bra! [:)]

Håper alt går bra med deg og spiren din, lykke til!!

Back
Topp